Studio Voetbal

Abubakari

Well-known member
Dat ik knetterstoned op het forum heb gezeten en dacht dat de aarde zou vergaan, weet ik zelf niet eens meer. Dat moet meer dan tien jaar geleden zijn, want toen ben ik gestopt met blowen.

Dolle paniek in het holst van de nacht, je zei later dat je een soort angstaanval had. Ik geloof dat je zelfs onder de tafel was gaan zitten.:D
Maar dat is inderdaad al lang geleden, toen was je volgens mij nog Nirvana fan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dolle paniek in het holst van de nacht, je zei later dat je een soort angstaanval had. Ik geloof dat je zelfs onder de tafel was gaan zitten.:D
Maar dat is inderdaad al lang geleden, toen was je volgens mij nog Nirvana fan.

Ik ben nog steeds fan van Nirvana, maar heb die nickname niet meer.

Maar het blijkt eens te meer dat het niet zo'n gekke keuze was om te stoppen met blowen. Ik kreeg er inderdaad paniekaanvallen van.
 

ElSimao

Active member
Scherp geheugen (of dik logboek).

Maar nee, gelukkig niet. Wel dreigde hij, toen hij pas een jaar of zes was, onder invloed van de Ajax-massa om hen heen heel eventjes het verkeerde pad op te gaan.

Maar voordat hij die fout maakte, maakte hij 'm niet. :duim:

Ik vind het redelijk sneu als dat voetbalgebeuren echt een rol speelt voor mensen. Laat dat kind toch lekker voor Ajax zijn, wat maakt jou het uit.

Alhoewel je soms situaties meemaakt die wel gewoon echt erg zijn. Was begin dit jaar werkzaam bij ehm, een energieleverancier. Werd ineens bekend dat ze hoofdsponsor van hunnie werden. Wat ik opzich niet zo eens zo erg is, buiten dat ze die zakkige club steeds maar weer wilden opdringen aan het personeel. 50 Amsterdammers die met een smile op hun gezicht poseren met een replica van de schaal...dan wil je wel echt heel graag promotie maken. Gelukkig niet aan meegedaan.

Maar oh ja, dat kind. Laat m toch lekker voor Ajax zijn man en koop toch een gesigneerd shirtje van Joel Veltman voor hem.

En zo zijn er nog wel meer dingen die ik mij herinner, zonder dat Jamel, Harns of zwammy onder mijn huid zitten.

Ik ken wel iemand die wel onder jouw huid zit, al zal je dat wel ontkennen ;)
 

vakx2.0

Banned
Ik vind het redelijk sneu als dat voetbalgebeuren echt een rol speelt voor mensen. Laat dat kind toch lekker voor Ajax zijn, wat maakt jou het uit.

Ga nou niet geloven dat ik 'm heb gebrainwasht hoor. Ik houd zielsveel van m'n kinderen. Als ze later homo blijken te zijn of in het verleden voor Ajax zouden hebben gekozen... deze pa heeft er geen problemen mee. Ze zijn me even lief. En "dat kind" van mij is al z'n hele leven lang lekker voor PSV. Een voetbal genieter pur sang die je geen groter plezier kan doen dan naar wedstrijden gaan. Sinds vorig jaar af en toe ook samen naar Dortmund. Heerlijk. En uiteraard... niets onder dwang. Het is nu eenmaal een bekend gegeven dat zoons vaak dezelfde clubvoorkeur ontwikkelen als vaders. Bij ons niet anders. En dat hij in deze omgeving zo'n beetje de enige PSV'er is... ach, dat kweekt karakter. :)
 
Bovenaan