Studio Voetbal

Batigoal

Well-known member
Lichtelijk genânte vertoning wel van Faber bij Studio Voetbal gisteravond. Allereerst natuurlijk het incident Bergwijn, waarbij hij volgens mij wel het eerlijke verhaal verteld, maar gewoon naïef is geweest door niet eerst te schakelen met De Jong en/of Gerbrands. Komt amateuristisch over. Daarnaast lijkt hij ook totaal niet gebrieft in de uitzending te zitten en onvoldoende te weten wat er speelt. Terwijl juist als je er in zo'n roerige periode gaat zitten wil je in ieder geval dat iedereen van de club hetzelfde informatieniveau heeft. Respect dat hij er ging zitten, maar het was geen beste beurt. Ook niet om later weer aan een baan te komen.
 

Mario

Well-known member
Lichtelijk genânte vertoning wel van Faber bij Studio Voetbal gisteravond. Allereerst natuurlijk het incident Bergwijn, waarbij hij volgens mij wel het eerlijke verhaal verteld, maar gewoon naïef is geweest door niet eerst te schakelen met De Jong en/of Gerbrands. Komt amateuristisch over. Daarnaast lijkt hij ook totaal niet gebrieft in de uitzending te zitten en onvoldoende te weten wat er speelt. Terwijl juist als je er in zo'n roerige periode gaat zitten wil je in ieder geval dat iedereen van de club hetzelfde informatieniveau heeft. Respect dat hij er ging zitten, maar het was geen beste beurt. Ook niet om later weer aan een baan te komen.

Niet zo slim om daar te gaan zitten, ik vond het behoorlijk gênant.
 

JMD

Well-known member
Lichtelijk genânte vertoning wel van Faber bij Studio Voetbal gisteravond. Allereerst natuurlijk het incident Bergwijn, waarbij hij volgens mij wel het eerlijke verhaal verteld, maar gewoon naïef is geweest door niet eerst te schakelen met De Jong en/of Gerbrands. Komt amateuristisch over. Daarnaast lijkt hij ook totaal niet gebrieft in de uitzending te zitten en onvoldoende te weten wat er speelt. Terwijl juist als je er in zo'n roerige periode gaat zitten wil je in ieder geval dat iedereen van de club hetzelfde informatieniveau heeft. Respect dat hij er ging zitten, maar het was geen beste beurt. Ook niet om later weer aan een baan te komen.

Idd klasse dat hij er zat (iets wat ook terecht door Vd Vaart aangehaald werd aan het eind), maar het toonde pijnlijk aan dat de communicatie binnen PSV echt dramatisch is.
 

erka

Well-known member
Hij had ook gewoon kunnen weigeren om er te gaan zitten en doorverwijzen naar Gerbrands. Had niemand hem kwalijk genomen denk ik. Het was inderdaad wel genant, al vind ik Van Hooijdonk ook kwalijk met zijn kritiek terwijl hij vroeger precies hetzelfde deed als speler. Wat dat betreft meer respect voor Van der Vaart, die dat gewoon toegaf.
 
Bovenaan