Studio Voetbal

Abubakari

Well-known member

Is het ook niet. Beleid wat zonder Corona gewoon uitstekend uit had gepakt, nek uitgestoken, goed ingekocht en geweldig voetbal spelend koploper en zo goed als zeker van promotie.
PES5 zei:
Echt he.

En dan moet de beerput over dat nieuwe stadion straks nog open. Dat heeft nu echt nul komma nul bestaansrecht.
Om in koningsdag termen te blijven: de post die je wist dat zou komen.
 

SanMark.

Well-known member
Toch niet slim om al vooruit te lopen op inkomsten die mogelijk gaan komen. Ook met een normale competitie raakt een club wel eens in een enorme dip en kun je nog 11 punten verspelen. Je moet pas uit gaan geven als je zeker bent van die inkomsten.

Hoe vaak is het voor gekomen dat een club 11 punten voorsprong verspeeld met nog 9 wedstrijden te gaan ?
 

SanMark.

Well-known member
Toch niet slim om al vooruit te lopen op inkomsten die mogelijk gaan komen. Ook met een normale competitie raakt een club wel eens in een enorme dip en kun je nog 11 punten verspelen. Je moet pas uit gaan geven als je zeker bent van die inkomsten.

En alle clubs in de ere divisie gaan ook dikke verliezen lijden , ook niet slim dat ze niet ingespeeld hebben op een grote pandemie waarvan je wist dat die er ooit zou komen.
 

Abubakari

Well-known member
Over wanbeleid gesproken.
Wel opvallend dat Cambuur en Emmen, de Noordelijke clubs met de kleine beurs, veel leuker voetbal spelen dan de dure jongens uit Heerenveen en Groningen met hun saaie 1-1 voetbal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe vaak is het voor gekomen dat een club 11 punten voorsprong verspeeld met nog 9 wedstrijden te gaan ?

Dit gaat om investeringen in de zomer en nogmaals in de winterstop. Toen was de voorsprong echt geen 11 punten.
Verder is dit natuurlijk gewoon een schreeuw om aandacht.
 

SanMark.

Well-known member
Dit gaat om investeringen in de zomer en nogmaals in de winterstop. Toen was de voorsprong echt geen 11 punten.
Verder is dit natuurlijk gewoon een schreeuw om aandacht.

Net zoals veel andere clubs gaan doen de komende tijd.

Gudde is er ook al mee begonnen.

En Forza heeft het over 11 punten, dus hij kan ongetwijfeld met aardig wat voorbeelden komen.
 

ALenstra

Well-known member
Clubs in Nederland zijn sterk afhankelijk van (seizoen)kaartverkoop en sponsors. Dat lijkt me ook geen gezonde situatie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding

PES5

Administrator
Forumleiding
Clubs in Nederland zijn sterk afhankelijk van (seizoen)kaartverkoop en sponsors. Dat lijkt me ook geen gezonde situatie.

Waar moeten ze dan afhankelijk van zijn? Voetbal is toch core business? Het gaat dus om mensen trekken en sponsoren spelen daarin ook een rol.

Echt bullshit wat je nu zegt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik hoor, lees en zie de laatste tijd overal Henk ten Cate. Lijkt me een uitstekende reden om hem niet te benoemen als bondscoach.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dan zal Lodeweges denk ik assistent blijven.

Wel opvallend dat Strootman in die Spelersraad zit trouwens

Was aanvoerder en als je erin zit, dan ga je er ook niet snel uit schijnbaar. Heeft ooit iemand van die spelers met Ten Cate gewerkt of wil men vooral geen Van Gaal?
 
Bovenaan