Ze kijken alleen nog naar wat de meeste kijkers / cijfers oplevert. VI is daar al jaren een voorbeeld van.De geestelijke armoede van de vaderlandse (sport)journalistiek.
Ik doelde op de site van het voetbalblad.VI is een heel ander format. Die zijn niet voor niets nu ook helemaal afgestapt van hun voetbalimago en gewoon een algemene talkshow geworden. Love it or hate it, je weet wat je krijgt en ze zijn er goed in. Studio Voetbal pretendeert daarentegen dé autoriteit te zijn op het gebied van voetbalinhoudelijke discussies. Daar hebben ze VI vaak zat de maat mee genomen. Nou, ik kijk al bijna nooit. Maar ik merkte er gister weinig van.
Zeg dat dan, eikel.Ik doelde op de site van het voetbalblad.
Sukkel.
Dat tv programma heet geen VI.Zeg dat dan, eikel.
van Roosmalen was ook weer heel leuk met zijn NAC column.Jep. Eens met Jamel.
Het 'laatste fluitsignaal' daarentegen was gisteren weer een pareltje. Arthur Lekbello. Ik kende alleen het verhaal van foto's en verhalen (en ook van Bakker Klootwijk op het shirt), zag nu voor het eerst de beelden...
Eerst!En de column van v Roosmalen vond ik ook weer briljant.
Het is zo langzamerhand wel duidelijk dat op dit mooie forum wij het meeste verstand van voetbal hebben.Haha, punt is dat we het beiden eens zijn dus is het verplichte kost voor iedereen op dvk om deze te kijken.
Je bent duidelijk een leerling die de opleiding goed aan het volgen is.Moet niet gekker worden. Ook ik vond de column van Van Roosmalen het hoogtepunt van de aflevering.
Eef is toch het sloofje van Abu?Je bent duidelijk een leerling die de opleiding goed aan het volgen is.
Nog lang geen Eef de Kip of gevegt, maar als je zo doorgaat kom je er wel.
Als dit bericht voor zwammy afgeschermd is, zal het wel meevallen.
Hij was weer in vorm. Nu maar hopen dat ie niet bedreigd gaat worden!!!
Welnee. Die geeft hem alleen af en toe een beetje hulp om de Ajaxsectie in leven te houden.Eef is toch het sloofje van Abu?
Ah okee, dan heb ik me vergist. Sorry, Eef!Welnee. Die geeft hem alleen af en toe een beetje hulp om de Ajaxsectie in leven te houden.
Haha welja joh, de druiven zijn weer zuur.Eef is toch het sloofje van Abu?