Studio Voetbal

Max

Administrator
Forumleiding
Studio Voetbal

Dan had hij wel een club gepakt die er wel toe doet. Behalve gevegt, Willy en Ren? slaapt niemand hier slechter van.
 

zwammy

Well-known member
En ik ook. Ik heb de omroep Brabant app en weet nou al dat Willt en Ren? weer gaan lopen janken hierover :(
 

vakx2.0

Banned
Ik vind het een prima situatie.
Afgunstige Ajacieden, Feyenoorders en 'analytici' van bedenkelijk niveau die met oogkleppen op om de recordreeksen van PSV heen blijven lullen en alles op 'geluk' gooien.
En een PSV dat ondertussen vrolijk en onverstoorbaar week na week na week de volle punten binnenhaalt.

Alles beter dan andersom!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Studio Voetbal

Je praat jezelf weer eens van alles aan. Je kan hooguit het gebruikelijke beklag doen over het gebrek aan aandacht. Volgens mij interesseert PSV en haar prestaties voor de verandering weer eens niemand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op DVK ben jij de enige die ik erover hoor, op whats app hoor ik er nooit iemand over, in het nieuws lees ik er weinig over en daarbuiten hoor ik er ook niemand over.
 

vakx2.0

Banned
Dan heb ook jij je oogkleppen op.

Ik lees wel kranten.
Ik lees de columns van Hugo Borst.
Ik geniet mee van de anti-PSV opmerkingen van Van Hooijdonk.
Ik kijk wel naar de PSV recordstats die inmiddels dagelijks op vi.nl te vinden zijn.

En ik ben nooit zo ontzettend kleinzielig geweest om m'n eigen clubje 'groter' te maken door badinerend en klein te doen over een andere club.

Er zou geen aandacht zijn voor de koploper van de eredivisie... en dat geloof je echt eerlijk waar zelf? Hahaha, die Max.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Dan heb ook jij je oogkleppen op.

Ik lees wel kranten.
Ik lees de columns van Hugo Borst.
Ik geniet mee van de anti-PSV opmerkingen van Van Hooijdonk.
Ik kijk wel naar de PSV recordstats die inmiddels dagelijks op vi.nl te vinden zijn.

En ik ben nooit zo ontzettend kleinzielig geweest om m'n eigen clubje 'groter' te maken door badinerend en klein te doen over een andere club.

Er zou geen aandacht zijn voor de koploper van de eredivisie... en dat geloof je echt eerlijk waar zelf? Hahaha, die Max.

De reeks die PSV neerzet (na uitgeschakeld te zijn door Osijek, maar ok) is knap. Daar krijgen jullie terecht enige credits voor, evenals voor het halen van een speler als Lozano.

Daarna schakelt men over naar de echt belangrijke zaken in het leven. Wat gebeurt er in de Ajax-sectie? Wat gaat Overmars doen? Hoe gaat het met de Ligt?
 

Mario

Well-known member
Je praat jezelf weer eens van alles aan. Je kan hooguit het gebruikelijke beklag doen over het gebrek aan aandacht. Volgens mij interesseert PSV en haar prestaties voor de verandering weer eens niemand.

Geef nu maar toe dat het jouw hoogste top prioriteit heeft ... :D
 

vakx2.0

Banned
Een beetje psycholoog rent sowieso gillend weg na een uurtje meelezen - jouw posts incluis - op DVK.
 

ElSimao

Active member
Hou nou maar op anders doettie weer een vakxje

Dat bovenste kind is van een verstandige ouder die zijn kroost met de juiste voetbalclub heeft opgevoed.

Die onderste twee zijn van hem, en die worden alvast klaargestoomd voor een leven lang PSV-supporteren.
 
Bovenaan