Studio Voetbal

Hankie

Well-known member
Was een goede uitzending. Hyballa is niet iemand voor een functie van TD, maar Sjoerd zei wel iets zinnigs. Moet een TD niet een soort hoofd opleidingen zijn, misschien dan Paul Brandburg of Stanly Brard? Die hebben zich bewezen als personen met visie voor alle teams.
 

Batigoal

Well-known member
Hyballa blijf ik een prachtvent vinden, al zal hij vast lastig zijn om mee te werken. Toch zou ik hem graag nog een keer als trainer willen zien in de Eredivisie.
 

Miramar

Well-known member
Alleen al het publiek. Plotseling heeft heel de regio weer WIFI nu de club weer bovenaan staat. Worden we weer lastig gevallen met uitspraken als " winterbanden onder de platte kar". Het blijft een carnavalesk zuipvolk met Calimero gedrag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Dalfsen lopen ze wel met meer dingen achter, dus ik sluit het niet uit.
 

Miramar

Well-known member
Laatste nieuws: het sympathieke Ajax gaat (mogelijk vandaag nog) een kleine 10.000.000 euro op tafel leggen voor Band? om in het spoor van koopclub PSV te kunnen blijven.
Dat je als koopclub afgetroefd wordt door een club die eigenlijk alleen maar jeugd opsteld. Triester kan niet....
 

vakx2.0

Banned
Afgetroefd is een relatief begrip. Vorig maand werd nog gemeld dat PSV Ajax aftroeft met Obispo. Nu troeft Ajax o.a. PSV (en andere clubs af) omdat ze 10 miljoen gaan betalen voor een 19 jarig talent in de hoop in het spoor van de volgende kampioen te blijven.

Geef er de betekenis aan die je zelf wilt. Maar aan het eind van het seizoen is het PSV dat met heel veel minder financiele draagkracht dan de Amsterdammers en met een - volgens alle kenners - heel veel mindere jeugdopleiding en een 'middelmatige coach' toch weer mooi de titel pakt. De zoveelste in een paar jaar tijd.

En Ajax... die hebben in de afgelopen 13 jaar slechts 1 (!) trainer gehad die ze kampioen wist te maken (4x weliswaar). Wat mij betreft blijven ze ons op die manier nog eens 13 jaar 'aftroeven'. Heerlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Alleen al het publiek. Plotseling heeft heel de regio weer WIFI nu de club weer bovenaan staat. Worden we weer lastig gevallen met uitspraken als " winterbanden onder de platte kar". Het blijft een carnavalesk zuipvolk met Calimero gedrag.
Hmm, waar hebben we dat eerder dit jaar ook al gezien?
 
Bovenaan