Ik vond het geen strafschop en snap dus het beklag van PSV. Wat ik me echter afvraag is hoe PSV het uitgebluste Feyenoord terug in de wedstrijd heeft kunnen laten komen na rust.
Echt? Wat raar..Dat wilden de journalisten ook weten, maar dat was voor Schmidt een teken om weg te lopen.
Als zes mensen die de regels door en door kennen het een penalty vinden, wie zijn wie dan om dat te betwisten he? Terechte penalty. Verdiende gelijkmaker, weet Schmidt ook, vandaar dat ie maar wat ging stampffussen over de penalty en op het moment dat het falen van PSV aan de orde kwam boos wegliep. Stel je voor, straks ging iemand nog vragen waarom hij de rappe Madueke pas in de 88’ minuut in liet vallen. Echt jammer dat Schmidt vertrekt. Wat een hansworst is dat.Ik vond het geen strafschop en snap dus het beklag van PSV. Wat ik me echter afvraag is hoe PSV het uitgebluste Feyenoord terug in de wedstrijd heeft kunnen laten komen na rust.
Ik heb de beelden ook maar eens teruggekeken en de VAR mag hier niet eens ingrijpen.Klopt. Het duurde een tijdje. Als Feyenoord niet zo hysterisch zat te doen, dan was hij nooit gegeven. Of als deze wedstrijd in Eindhoven was gespeeld.
Ik vind de krachttermen en de grootste VAR flater van het jaar ook aardig over de top.
Het ging nu om de penalty bij Feyenoord-PSV.Bij PEC zat de VAR er ook hopeloos naast.
Dus is het geen strafschop. Hij draaide van de situatie weg en hield zijn arm juist bij zijn lichaam.Dit is de officiele regel;
• de bal met hand of arm raakt wanneer dit het lichaam op onnatuurlijke wijze groter heeft gemaakt. Een speler wordt beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt, als de positie van die hand of arm geen gevolg is van, of te verklaren door, de beweging van het lichaam van de speler in deze specifieke situatie. Door de hand of arm in een dergelijke positie te hebben, loopt de speler het risico dat de hand of arm geraakt wordt door de bal en dat dit bestraft wordt;
Specsavers heeft nog een gaatje om half 6.Dus is het geen strafschop. Hij draaide van de situatie weg en hield zijn arm juist bij zijn lichaam.
Als je dat niet ziet, kun je beter even naar de opticien gaan.
Zijn arm maakt zijn lichaam onnodig breder, als je dat niet ziet…Dus is het geen strafschop. Hij draaide van de situatie weg en hield zijn arm juist bij zijn lichaam.
Als je dat niet ziet, kun je beter even naar de opticien gaan.
Lekker makkelijk, het kalf uit Eindhoven is verdronken en nu gaan we een statement maken. Pipo organisatie.Volgens de KNVB had de VAR moeten ingrijpen, ze vinden het geen penalty
Mwah...Als zes mensen die de regels door en door kennen het een penalty vinden, wie zijn wie dan om dat te betwisten he? Terechte penalty. Verdiende gelijkmaker, weet Schmidt ook, vandaar dat ie maar wat ging stampffussen over de penalty en op het moment dat het falen van PSV aan de orde kwam boos wegliep. Stel je voor, straks ging iemand nog vragen waarom hij de rappe Madueke pas in de 88’ minuut in liet vallen. Echt jammer dat Schmidt vertrekt. Wat een hansworst is dat.
Of zijn roze duikbril afzetten.Specsavers heeft nog een gaatje om half 6.
Tja, je kunt in deze ook prima beargumenteren dat het groter maken van het lichaam juist wel te verklaren is door de beweging die het lichaam van Mauro in deze specifieke situatie maakt.Ik heb de beelden ook maar eens teruggekeken en de VAR mag hier niet eens ingrijpen.
De verdediger draait zich om, maar zijn arm maakt zijn lichaam onnodig breder en dat is tegenwoordig de regel.
Je kunt over die regel discussiëren maar volgens de huidige regels is de penalty terecht.
Dit is de officiele regel;
• de bal met hand of arm raakt wanneer dit het lichaam op onnatuurlijke wijze groter heeft gemaakt. Een speler wordt beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt, als de positie van die hand of arm geen gevolg is van, of te verklaren door, de beweging van het lichaam van de speler in deze specifieke situatie. Door de hand of arm in een dergelijke positie te hebben, loopt de speler het risico dat de hand of arm geraakt wordt door de bal en dat dit bestraft wordt;
Er zijn dus ook realistische PSV supporters 😉Wel of geen penalty. Eigenlijk had PSV het eerder in de wedstrijd af moeten maken. En niet zoveel punten moeten verspelen eerder in het seizoen. Dan kwamen ze niet in deze discussie terecht.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk