Speelronde 32

Wat geef je met moederdag?


  • Totaal aantal stemmers
    12

zwammy

Well-known member
Misschien gewoon standaard bij hands een pingel geven, net als bij het hockey. Bende ook van dit gekut af
 

Mario

Well-known member
Ja, alsof PSV nog kampioen zou worden. Dat is aan Ruud van Nistelrooij volgend seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Feyenoord zal in de 2de helft uit een ander vaatje gaan tappen en PSV onder druk gaan zetten. Ook zullen ze er bovenop klappen en PSV helemaal van de mat spelen.
Krijgt ie in grote lijnen nog gelijk ook.😀

Moest in de rust nog wel aan JMD denken die zich vaak beklaagd over hoe ver PSV wegzakt in wedstrijden die ze goed beginnen. En verdomd, het gebeurde weer.
Uiteraard gaat het overal over de penalty (eens met JFK, was hands, terechte penalty, goed gezien van de var en scheids), maar hoe kun je een tegenstander die knock out in de touwen hangt in zo’n belangrijke wedstrijd weer tot leven wekken?
Uiteraard liep die laffe lul van een Schmidt weg toen hij daarnaar gevraagd werd. Wat een domme zak hooi is dat zeg.

Verder ben ik blij dat ik dit soort voetbalzondagen niet wekelijks heb, dan zou ik minimaal 10 jaar eerder dood gaan.
Lijkt me niet gezond, zoveel spanning.

Ajax na rust trouwens ook tot en met de 2-1 belabberd, daarvoor prima gespeeld al leverde dat dan weer niet heel veel kansen op. Wel een prima goal van Brobbey, mooie pass van Taylor ook trouwens.

Eindconclusie: Dessers saves the day.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizarre ontknoping, maar dikverdiend punt. Bizar hoe matig PSV de tweede helft was. Gewoon een fout van de training om het niet tijdig dicht te bouwen. Feyenoord kreeg wel heel veel de vrijheid om tot kansen te komen.
 

JMD

Well-known member
Bizarre ontknoping, maar dikverdiend punt. Bizar hoe matig PSV de tweede helft was. Gewoon een fout van de training om het niet tijdig dicht te bouwen. Feyenoord kreeg wel heel veel de vrijheid om tot kansen te komen.
Klopt. Ik vond het zwaar gestraft die pingel, maar de 1-2 was gezien de 2e helft zwaar onverdiend geweest. Mvogo heeft minstens 3 goals tegengehouden en de lat werd ook nog geraakt door Feyenoord. PSV stelde daar na rust bitter weinig tegenover.

En ja, het PSV van Schmidt zal ik vooral herinneren aan de duels met 2 gezichten, steeds maar maximaal 1 goede helft, en in die helft het dan ook niet al afmaken, want dat had gewoon moeten gebeuren. 0-4 bij rust had het eigenlijk moeten zijn en no way dat Feyenoord dat dan na rust nog rechttrekt, dan was Slot zich gaan richten op woensdag. Nu laat je Feyenoord in leven, lijk je het nog te redden omdat het na 85 minuten nog 0-2 staat, dan valt de 1-2 en dan lijk je dat nog over de streep te trekken en dan valt de 2-2 nog.

Overigens heb ik niet de illusie dat Ajax nog 3 punten had laten liggen in de laatste 2 speelrondes, dus kampioen zouden we toch niet zijn geworden, maar het is gewoon leuk om tot het eind mee te doen, en sinds 8 mei 2016 weten we dat zo'n slotdag ook gek kan aflopen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik sta versteld van de anatomische les waarvan 'men' deelgenoot wordt om te motiveren waarom sprake is van een pinantie of niet. Kennelijk biedt de regelgeving ruimte voor de nodige interpretatie. Dat lijkt mij fundamenteel onjuist.
 

JMD

Well-known member
Dat winnen in de arena doen jullie volgend seizoen maar… Als jullie woensdag winnen word ik gek… dan wordt het helemaal ‘wat als’ en dergelijke…
 

Miramar

Well-known member
De uber kenner geeft het antwoord op de strafschop,

Herr Schmidt gaat volgend seizoen naar een competitie waar toneelspel en stervende zwanen schering en inslag is dus hij zal nog wel een keer wakker schrikken en roepen om de eredivisie.
 

gevegt

Well-known member
Herr Schmidt gaat volgend seizoen naar een competitie waar toneelspel en stervende zwanen schering en inslag is dus hij zal nog wel een keer wakker schrikken en roepen om de eredivisie.
Dat zal best, maar daar gaat het niet om.
 
Bovenaan