Speelronde 32

Wat geef je met moederdag?


  • Totaal aantal stemmers
    12

Miramar

Well-known member
Dat zal best, maar daar gaat het niet om.
Klopt, het ging om de pingel die terecht was.

De bal werd op doel geknald. De bal stuiterde via de arm naar beneden en dus was die arm niet dicht bij het lichaam. Anders was ie wel van het lichaam af gesprongen.

Guzubuyuk zag het goed
 

gevegt

Well-known member
Klopt, het ging om de pingel die terecht was.

De bal werd op doel geknald. De bal stuiterde via de arm naar beneden en dus was die arm niet dicht bij het lichaam. Anders was ie wel van het lichaam af gesprongen.

Guzubuyuk zag het goed
Je hebt gelijk.
Plop!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het moment niet terug gezien. Gezien de onnavolgbare lijn tegenwoordig of het bij hands wel of geen strafschop is vind ik de stelligheid opvallend.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat Miramar vrij dicht bij de juiste oplossing zit. Schot was op doel gegaan als ie niet tegen de arm van Mauro jr, die niet tegen het lichaam zat, was gekomen, dan is het hewoon hands, hoe lullig en van dichtbij ook. Er was ook weinig tot geen twijfel dus var en scheids waren het eens, volgens de regels een penalty.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat Miramar vrij dicht bij de juiste oplossing zit. Schot was op doel gegaan als ie niet tegen de arm van Mauro jr, die niet tegen het lichaam zat, was gekomen, dan is het hewoon hands, hoe lullig en van dichtbij ook. Er was ook weinig tot geen twijfel dus var en scheids waren het eens, volgens de regels een penalty.
Het maakt toch helemaal niets uit of het schot op doel ging?
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk dat Miramar vrij dicht bij de juiste oplossing zit. Schot was op doel gegaan als ie niet tegen de arm van Mauro jr, die niet tegen het lichaam zat, was gekomen, dan is het hewoon hands, hoe lullig en van dichtbij ook. Er was ook weinig tot geen twijfel dus var en scheids waren het eens, volgens de regels een penalty.
Als er weinig tot geen twijfel was had ie wel binnen 2 seconden gefloten.

Het is en blijven lastige situaties waarbij m.i. teveel onduidelijkheid in is. Krachttermen als "belachelijk" en "schandalig" gebruiken lijkt me in deze dan ook niet gepast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Wel bizar; ik ging gisteren bij 0-2 stand de deur uit voor Moederdag en heb er verder niks meer van gezien. Heb er ook de rest van de dag niet meer op gelet. Begreep pas voor het slapen gaan dat het nog gelijk was geworden, dus dat was heerlijk slapen!

En pas vanmorgen heb ik alle ophef en ook de beelden gezien. Uiteraard vind ik het resultaat dikke prima, maar ik kan me voorstellen dat PSV'ers hier een rotgevoel aan over houden. Ikzelf vind het geen penalty, maar oké. Ik snap alleen totaal niet dat de scheidsrechter niet naar de kant wordt geroepen om op zijn minst te gaan kijken. Dat hij dan alsnog de penalty geeft kan natuurlijk. Maar je mag best op zo'n belangrijk moment van het seizoen van de lijn afwijken en wat langer de tijd nemen om de beslissing te overwegen. Echt niemand die dat raar zou vinden.

Maar goed, het eindresultaat mag er zijn en ik wil best voorstellen dat Ajax als geste de definitieve transfer van Dessers naar Feyenoord financiert.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als er weinig tot geen twijfel was had ie wel binnen 2 seconden gefloten.

Het is en blijven lastige situaties waarbij m.i. teveel onduidelijkheid in is. Krachttermen als "belachelijk" en "schandalig" gebruiken lijkt me in deze dan ook niet gepast.

Klopt. Het duurde een tijdje. Als Feyenoord niet zo hysterisch zat te doen, dan was hij nooit gegeven. Of als deze wedstrijd in Eindhoven was gespeeld.

Ik vind de krachttermen en de grootste VAR flater van het jaar ook aardig over de top.
 

Abubakari

Well-known member
Het maakt toch helemaal niets uit of het schot op doel ging?
Aan jouw vraagstelling te zien niet. Eens met wat Maasveld zegt, pech gehad maar je kunt hem geven.
Maar dan zitten types als Perez gelijk weer moord en brand te schreeuwen dat het een schandaal is. Die zou prima op een voetbalforum kunnen met zijn ongenuanceerde geschreeuw altijd.
 

Abubakari

Well-known member
Als er weinig tot geen twijfel was had ie wel binnen 2 seconden gefloten.
Hij floot ook relatief snel. Geef ik wel toe dat ik vrijdag in een stadion wasr we 5 minuten hebben gewacht tot de var uitvergaderd was bij de afgekeurde 0-2 van RKC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Perez had sowieso wel zijn dag. Kökçu speelde zo’n beetje zijn slechtste wedstrijd van het seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Als je Perez hoort betweteren zou je bijna vergeten dat hij zelf gewoon een net niet voetballer bij Ajax en PSV was. Leuk bij Twente en AZ maar te klein voor de top.
 
Bovenaan