Duels Gakpo / Geertruida gaan mooi worden.
Echt ongelooflijk. Teze deed het de laatste weken goed naast Viergever, laat dat dan staan. En ja, dan moet Boscagli op het middenveld spelen, maar dat deed hij ook goed. Maar o ja, dan moet Rosario geslachtofferd worden, en dat wil Schmidt natuurlijk niet, Rosario is heilig en volgens Schmidt een wereldtopper in wording... Tsja, wereldtopper in ballen verspelen waaruit doelpunten ontstaan, wereldtopper in ballen terugspelen terwijl dat totaal niet nodig is, ...
Wel mooi dat Gakpo meteen weer speelt, ben benieuwd hoe Feyenoord hiertegen gaat spelen, die moeten vandaag winnen willen ze kans houden op plek 2 of 3. Maar als die gaan aanvallen gaat dat achterin bij Feyenoord onherroepelijk problemen geven. Ik voorspel een totaal andere PSV-Feyenoord dan de laatste jaren (6 goals in 4 duels), en verwacht veel doelpunten.
Hup eehh maakt me niet uit. Doe maar een gelijkspel.
Dat roep je volgens mij wekelijks. Als het altijd uit zou komen speelde PSV allang in de KKDBen bang dat het middenveld vandaag gewoon weer overlopen wordt en ze weer met grote cijfers gaan verliezen.
Dat roep je volgens mij wekelijks. Als het altijd uit zou komen speelde PSV allang in de KKD
Jij gelooft serieus nog dat PSV nog om de titel gaat strijden?Overwinning voor Feyenoord zou niet ongunstig zijn.
Je kan ook overdrijven.Geertruida en Malacia zullen Gakpo en Gotze in de tas hebben. Zijn natuurlijk goede verdedigers.
Je kan ook overdrijven.
Jij gelooft serieus nog dat PSV nog om de titel gaat strijden?
Dat is ook zo....Nee, maar hoe eerder je kampioen wordt hoe beter.