Speelronde 26

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15

JMD

Well-known member
De 11 van Feyenoord:
FEYENOORD: Marsman,Geertruida,
Botteghin,Spajic,Senesi,Malacia,
Toornstra,Berghuis,Kökcü,Linssen,
Sinisterra

Geen Fer dus, en het lijkt 5 man achterin te zijn. Feyenoord past zich aan, maar dat was te verwachten, dat heeft Advocaat zijn hele leven in toppers gedaan.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
PSV: Mvogo; Dumfries, Boscagli, Viergever, Max; Rosario, Sangaré; Gakpo, Götze; Zahavi, Malen
Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü; Berghuis, Linssen, Sinisterra

Kom op Feyenoord.
 

stc

Well-known member
Ik vraag mij af waarom Feyenoord met 3 centrale verdedigers speelt. Feyenoord moet juist kunnen aanvallen, want achterin bij PSV ligt juist de zwakte. Feyenoord heeft zeker kansen vandaag om te gaan winnen.
 

Maasveld

Well-known member
20210314_140053.jpg

Een paar tekenlesjes zou niet verkeerd zijn lijkt me.

Doet overigens niets af aan de grandioze onkunde bij VVV. Beschamend hoe makkelijk de tegendoelpunten vallen.
 

stc

Well-known member
Echt ongelooflijk. Teze deed het de laatste weken goed naast Viergever, laat dat dan staan. En ja, dan moet Boscagli op het middenveld spelen, maar dat deed hij ook goed. Maar o ja, dan moet Rosario geslachtofferd worden, en dat wil Schmidt natuurlijk niet, Rosario is heilig en volgens Schmidt een wereldtopper in wording... Tsja, wereldtopper in ballen verspelen waaruit doelpunten ontstaan, wereldtopper in ballen terugspelen terwijl dat totaal niet nodig is, ...


Wel mooi dat Gakpo meteen weer speelt, ben benieuwd hoe Feyenoord hiertegen gaat spelen, die moeten vandaag winnen willen ze kans houden op plek 2 of 3. Maar als die gaan aanvallen gaat dat achterin bij Feyenoord onherroepelijk problemen geven. Ik voorspel een totaal andere PSV-Feyenoord dan de laatste jaren (6 goals in 4 duels), en verwacht veel doelpunten.

Soms heb ik het idee dat Schmidt het e.e.a. niet begrijpt. Ben bang dat het middenveld vandaag gewoon weer overlopen wordt en ze weer met grote cijfers gaan verliezen.

Aan de andere kant kan Schmidt nog goed wisselen (Madueke, Ihattaren, v Ginkel, Teze en Vertessen) waar het elftal niet slechter van wordt.
 
Bovenaan