Speelronde 26

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15

PES5

Administrator
Forumleiding
Buijs oordeelde dat zowel hij als Bijl schuld had. "Waarom moet hij die bal uit mijn handen pakken? Ik moet ook niet reageren, maar ja... Misschien even de emotie. Ik moet daaruit wegblijven en hij misschien ook." Met de gele kaart die hij uiteindelijk kreeg, kon Buijs dan ook wel leven. "Het is niet zo dat ik hem neersla of zo. Als ik hem echt had geslagen, had hij niet opgestaan."

Wat een onnozele vent. En dan ben je hoofdtrainer.
 

Abubakari

Well-known member
Wel mooi, die reactie van Petrovic, die steekt een imaginaire middelvinger op naar iedereen die hem maar een clown vindt.
Wordt nog leuk onderin.

Drommel vrijwel PSV 'er en dat zie je ook direct.

En Buijs, gaat die daar nou met alleen geel weg komen? En dan na afloop ook nog stoer doen, malloot.
 

Bernardo

Well-known member
Wel mooi, die reactie van Petrovic, die steekt een imaginaire middelvinger op naar iedereen die hem maar een clown vindt.
Wordt nog leuk onderin.

Drommel vrijwel PSV 'er en dat zie je ook direct.

En Buijs, gaat die daar nou met alleen geel weg komen? En dan na afloop ook nog stoer doen, malloot.
Petrovic gaat ook een beetje in zichzelf geloven na een paar winst partijtjes.
 

Bonehead

Well-known member
Zo'n statement van Petrovic krijgt voor mij veel meer cachet na een derde kansloze nederlaag. Verder spreken de statistieken van de voetballer Petrovic voor zich. Hetzelfde geldt voor de statistieken als trainer. Boven dat lijkt hij mij een zeer aimabel man die ik het beste gun. En als dat handhaving met Willem II moet zijn, dan is dat maar zo.
 

erka

Well-known member
Vond trouwens dat Emmen best goed speelde. En Padt, hij pakt veel punten voor Groningen maar af en toe is het ook best wel een ballenvanger hoor. Tijdje terug was hij even in beeld voor Oranje, maar ik snap wel dat hij dat al een tijd niet meer is. Meevoetballend en in de lucht niet sterk en bovendien vrij lastige persoonlijkheid. Dan snap ik heel goed dat voor Stekelenburg gegaan wordt.
 
Bovenaan