Speelronde 26

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15

Reinoud

Well-known member
Zie Willem II zich nog wel rechtstreeks veilig spelen door het passeren van VVV en/of RKC
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kun je in de vredesnaam als VAR niet zien dat die bal erin zat?

Ipv 2-1 wordt het nu in de tegenaanval 3-0.

Niet dat je vandaag ook maar ergens recht op hebt, maar schaf die fucking VAR dan gewoon af joh.
 

erka

Well-known member
"Maar er zit zoveel voetbal in bij Heerenveen". Wel 100x mogen horen paar weken geleden bij de derby.

Genot!
 

Bernardo

Well-known member
"Maar er zit zoveel voetbal in bij Heerenveen". Wel 100x mogen horen paar weken geleden bij de derby.

Genot!
In de omschakeling alleen ja, zodra ze tegen op papier mindere tegenstanders spelen bakken ze er niks van. Maar gelukkig hebben ze een trainer van de club!
 

Bonehead

Well-known member
Eind goed, al goed. Op naar het linkerrijtje. Terechte overwinning, maar dat spreekt voor zich. Lekker vroeg aan het bier, dus we nemen er nog maar 1. Plop 🍻
 

gevegt

Well-known member
Even wat anders dan Hup pelup, wat verwachten jullie van PSV - Feyenoord?
Ik zag maandag een stukje studio voetbal terug, daar waren ze het er unaniem over eens dat Feyenoord dat zou gaan winnen. "Want Feyenoord doet het altijd goed tegen PSV". Ja, in de Kuip, maar in Eindhoven toch niet? Zou mij verbazen mocht PSV dat niet winnen, die zijn thuis nog wel redelijk stabiel en Feyenoord vind ik nog steeds zwakker dan PSV, zeker uit. En Zahavi is ook nog eens on fire. Kortom, makje 1-0 toch?
Klopt.
Makkie. 1-0.
 
Bovenaan