Speelronde 26

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-1.
Voor de 15e keer op rij wint PSV geen topper... Dan volgende week maar in Alkmaar, maar de kans is groot dat we na volgende week 3e staan.

Voorin PSV gewoon krachteloos, te vaak willen ze het te mooi doen, en wordt niet goed gereageerd op loopacties.
 

stc

Well-known member
Afgelopen. 1-1.
Voor de 15e keer op rij wint PSV geen topper... Dan volgende week maar in Alkmaar, maar de kans is groot dat we na volgende week 3e staan.

Voorin PSV gewoon krachteloos, te vaak willen ze het te mooi doen, en wordt niet goed gereageerd op loopacties.

Hoeft niet perse zo te zijn dat PSV volgende week derde staat. PSV heeft op dit moment een beter doelsaldo. Positief is wel dat Gakpo heeft meegespeeld. Deze kan volgende week misschien meer van waarde zijn voor PSV
 

Batigoal

Well-known member
Prima resultaat, amusant potje. Laatste kwartier was het voor Feyenoord alleen tegenhouden, maar echt grote kansen kwamen er niet meer voor PSV.
 

stc

Well-known member
Dan moet AZ wel met minimaal 4-0 winnen. Dat lijkt me wat veel.

Niets is onmogelijk. In het eerste jaar van van Bommel verloor PSV ook 0-4 (thuis) van PSV. Toen kreeg PSV nog rood. Ik hoop dat PSV nu wel gewoon 90 minuten kan voetballen en weer een x gaan winnen.
 

JMD

Well-known member
Niets is onmogelijk. In het eerste jaar van van Bommel verloor PSV ook 0-4 (thuis) van PSV. Toen kreeg PSV nog rood. Ik hoop dat PSV nu wel gewoon 90 minuten kan voetballen en weer een x gaan winnen.
Die 0-4 was het 2e jaar onder Van Bommel volgens mij... Het 1e jaar Bommel wonnen we met 3-1 van AZ, tevens de laatste zege van PSV in een topduel.
 

stc

Well-known member
Die 0-4 was het 2e jaar onder Van Bommel volgens mij... Het 1e jaar Bommel wonnen we met 3-1 van AZ, tevens de laatste zege van PSV in een topduel.

Dat kan ook nog. Is alweer zolang geleden dat ik in dat stadion zag en PSV zwaar zag verliezen. Hopelijk ziet Schmidt nu in dat Rosario de laatste wedstrijden gewoon op de tribune moet gaan plaatsnemen. Guti en v Ginkel zijn beter. Zelfs Boscagli is nog beter.
 
Bovenaan