Speelronde 22

Speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Haha ja, dan bestraf overtredingen ook maar niet meer als er geen goal uit valt.
Dit is geen overtreding. Het was zoals Joel zelf zei een slimmigheidje. Maar het is nu net alsof hij een tegenstander vermoord heeft ofzo. Wat een onzin zeg... Nogmaals ophef om niks
 

De Wolf

Well-known member
Bosz: ?Dat moet een Ajax-speler niet doen

100% eens met Bosz

Veltman heeft inmiddels ook sorry gezegd voor deze actie
 

SanMark.

Well-known member
Het zag er wel heel kneuzerig uit.

Ik snap dan ook wel dat het Eresdege aansprak.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Nee, da's een slimmigheidje. Een schwalbe is veel, maar juist geen overtreding ;)

Een schwalbe valt onder misleiding. Net als een keeper die geen los mag roepen richting een tegenstander. Wat Veltman deed was ook misleiding maar dan ook nog eens respectloos.
 

Eresd?g?

Banned
Een schwalbe valt onder misleiding. Net als een keeper die geen los mag roepen richting een tegenstander. Wat Veltman deed was ook misleiding maar dan ook nog eens respectloos.
Nounou t is wat. De doodstraf dan maar? Waar jullie je druk om kunnen maken zeg....
 

Maasveld

Well-known member
Het insinueren van een overtreding van de tegenstander. Oftewel de tegenstander proberen een kaart aan te naaien. Dat vind ik stuk erger dan dit onschuldige slimmigheidje van Veltman.

Het misbruiken van een blessure van de tegenstander zou ik geen onschuldig slimmigheidje noemen.
 

Eresd?g?

Banned
Ha! Dat dacht ik wel.... Veel mensen denken dat er een Sparta speler geblesseerd was. Het was echter Traor? die op de grond lag. Iets wat hij trouwens vaker doet.
 

Janssen

Well-known member
Maar oh wee als er iemand iets lelijks typt over RS De Gay op een internetforum. Dan zijn de rapen gaar.
 

De Wolf

Well-known member
Iedereen vind het een stomme actie, zelfs Veltman. Alleen een Ajacied uit Alkmaar praat het nog goed.
 
Bovenaan