Speelronde 22

Speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Eresd?g?

Banned
Maar oh wee als er iemand iets lelijks typt over RS De Gay op een internetforum. Dan zijn de rapen gaar.
Oh ga vooral je gang. Daar ben ik inmiddels immuun voor. Dankzij met name jou, Fabian en SanMark. Dus veel succes ermee. Inmiddels gaat het flink offtopic.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
St. Juste krijgt twee duels aan de broek. Ik zat eerder aan een wereldtitel bij de UFC te denken, maar goed.
 

erka

Well-known member
En weer iemand van FC Groningen vrijgesproken. Niet voor het eerst dat een rode kaart van een FC-er wordt geseponeerd de laatste jaren.

Veltman kan natuurlijk niet. Vind het al een mateloos overschatte voetballer en dan doet ie dit ook nog. Al geloof ik wel dat hij het in een opwelling deed.
 

De Groene Scout

Well-known member
Veltman krijgt dus geen straf?
Dan zou het mooi zijn dat alle supporters van tegenstanders van Ajax hem vanaf nu tot het einde van het seizoen bij ieder balcontact uitfluiten. Spreekkoren en foute doekjes mag ook. Zal hem leren!!!
 

SanMark.

Well-known member
Ok?, dat maakt het 1% minder onsportief.

Dat maakt geen enkel verschil. Het gaat om het wijzen en dan op eens doorvoetballen.

Enige plek waar je dat mag doen is in de Kuip als Ajacied zijnde. Voor de rest moet je altijd boven zulke acties staan.
 

SanMark.

Well-known member
Veltman krijgt dus geen straf?
Dan zou het mooi zijn dat alle supporters van tegenstanders van Ajax hem vanaf nu tot het einde van het seizoen bij ieder balcontact uitfluiten. Spreekkoren en foute doekjes mag ook. Zal hem leren!!!

Ja waar je als pak em beet supporter van Twente, Ado of Roda maar druk om zou moeten maken.
 

erka

Well-known member
Veltman krijgt dus geen straf?
Dan zou het mooi zijn dat alle supporters van tegenstanders van Ajax hem vanaf nu tot het einde van het seizoen bij ieder balcontact uitfluiten. Spreekkoren en foute doekjes mag ook. Zal hem leren!!!

Nog leuker: dat tegenspelers hem nu de hele wedstrijd op de schouder tikken en wijzen op een naakt wijf op de tribune enzo.
 

SanMark.

Well-known member
En weer iemand van FC Groningen vrijgesproken. Niet voor het eerst dat een rode kaart van een FC-er wordt geseponeerd de laatste jaren.

Zoals het ook bij andere clubs wel gebeurd dat een speler word vrijgesproken.
Veltman kan natuurlijk niet. Vind het al een mateloos overschatte voetballer en dan doet ie dit ook nog. Al geloof ik wel dat hij het in een opwelling deed.

Ja dat mag ik toch wel hopen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat Bosz het niet in zijn hoofd haalt om hem te straffen. Die speelt gewoon komende zondag.
 

gevegt

Well-known member
Veltman kan natuurlijk niet. Vind het al een mateloos overschatte voetballer en dan doet ie dit ook nog. Al geloof ik wel dat hij het in een opwelling deed.

Welnee, als wij het al in de jeugd deden heeft hij dat vast en zeker ook gedaan.
 

erka

Well-known member
Ja, straf hoeft volgens mij ook helemaal niet. Eens kijken wat de snor hierover te melden heeft. Ik gok dat Ajax een voorbeeld moet stellen.
 
Bovenaan