Eef de Kip
Well-known member
Het is me allemaal wat.
Ik kon er ook wel om lachen.Iedereen vind het een stomme actie, zelfs Veltman. Alleen een Ajacied uit Alkmaar praat het nog goed.
Oh ga vooral je gang. Daar ben ik inmiddels immuun voor. Dankzij met name jou, Fabian en SanMark. Dus veel succes ermee. Inmiddels gaat het flink offtopic.Maar oh wee als er iemand iets lelijks typt over RS De Gay op een internetforum. Dan zijn de rapen gaar.
Je bent een speler van Ajax. Dan heb je dit soort acties toch niet nodig?
Ok?, dat maakt het 1% minder onsportief.
Veltman krijgt dus geen straf?
Dan zou het mooi zijn dat alle supporters van tegenstanders van Ajax hem vanaf nu tot het einde van het seizoen bij ieder balcontact uitfluiten. Spreekkoren en foute doekjes mag ook. Zal hem leren!!!
Veltman krijgt dus geen straf?
Dan zou het mooi zijn dat alle supporters van tegenstanders van Ajax hem vanaf nu tot het einde van het seizoen bij ieder balcontact uitfluiten. Spreekkoren en foute doekjes mag ook. Zal hem leren!!!
Oh ga vooral je gang. Daar ben ik inmiddels immuun voor. Dankzij met name jou, Fabian en SanMark. Dus veel succes ermee. Inmiddels gaat het flink offtopic.
En weer iemand van FC Groningen vrijgesproken. Niet voor het eerst dat een rode kaart van een FC-er wordt geseponeerd de laatste jaren.
Veltman kan natuurlijk niet. Vind het al een mateloos overschatte voetballer en dan doet ie dit ook nog. Al geloof ik wel dat hij het in een opwelling deed.
Veltman kan natuurlijk niet. Vind het al een mateloos overschatte voetballer en dan doet ie dit ook nog. Al geloof ik wel dat hij het in een opwelling deed.
Maar goed dat ze niet naar Den Haag of Utrecht moeten.