Speelronde 22

Speelronde 22


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
Ja, straf hoeft volgens mij ook helemaal niet. Eens kijken wat de snor hierover te melden heeft. Ik gok dat Ajax een voorbeeld moet stellen.

Voor straf vanaf nu Tete op zijn plek. :duim:

Wat een fant?stische sportieve competitie is de Premier League dan toch als ze dit de meest onsportieve actie zien. Er zijn daar geregeld spelerscarri?res in twee?n geschopt, maar dit is veel erger.
 

De Wolf

Well-known member
Zelfs een van de grootste voetballers ooit had een keer zijn handen nodig. De Engelsen zijn nog steeds boos.
 

De Wolf

Well-known member
Overigens zijn het wel vaak oud Ajacieden die onsportief gedrag betrokken. Over Suarez de vampier hoef ik niet te beginnen. Verder de spugende Rijkaard die ook zeer geliefd is bij Atlanta Bergamo. Overmars die een bal inlegt nadat Kanu een terugspeelbal onderschept.
 

De Wolf

Well-known member
Ze zijn tegen Cambuur wel een keer zo sportief geweest om gewoon tegen te laten scoren. Ze hadden de bal een beetje hard op de keeper geschoten.
 

Maasveld

Well-known member
Overigens zijn het wel vaak oud Ajacieden die onsportief gedrag betrokken. Over Suarez de vampier hoef ik niet te beginnen. Verder de spugende Rijkaard die ook zeer geliefd is bij Atlanta Bergamo. Overmars die een bal inlegt nadat Kanu een terugspeelbal onderschept.
Helemaal mee eens. Tuig van de richel is het!
 
Bovenaan