Batigoal
Well-known member
Een jaar geleden zou je dat niet gezegd hebben.
Krul is nog lang niet de oude.
Hij is altijd al minder dan Cillessen geweest.
Een jaar geleden zou je dat niet gezegd hebben.
Krul is nog lang niet de oude.
Is ook de reden dat ie er niet in kwam en zelfs als tweede doelman niet op de bank mocht zitten. Gewoon niet overtuigend genoeg in bijvoorbeeld Jong Ajax.Ik ben zo blij dat Krul onze keeper niet is.
Wat een onzin. Zet die clubbril toch eens af.Hij is altijd al minder dan Cillessen geweest.
Hij heeft echt geluk dat hij niets raakte.St. Juste heeft niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersencellen.
Wat een onzin. Zet die clubbril toch eens af.
Wat heeft dat met Ajax te maken?Bondscoach na bondscoach gaf Krul geen kans in Oranje.
Wat heeft dat met Ajax te maken?
Dat hij niet zo goed is.
Die is aangifte aan het doen. Is traditie in Eindhoven als FC Utrecht genaaid wordt door de arbitrage in een duel met een topclub.Waar blijft stc met zijn vlijmscherpe analyse?
Ah, dat kan pas morgen, dus wacht ik rustig af.Die is aangifte aan het doen. Is traditie in Eindhoven als FC Utrecht genaaid wordt door de arbitrage in een duel met een topclub.
Fans verkleed als stoeltje kregen weer gratis entree.Bijna 52000 toeschouwers in de Arena zie ik net op beeld.
Als het vol is zijn het er dus 80000.
Geweldig hoe ze dat commercieel weer voor elkaar hebben.Fans verkleed als stoeltje kregen weer gratis entree.
Arrogante lul.
Een 'slimmigheid' noemt ie dat. In een thuiswedstrijd tegen Sparta bij een 2-0 voorsprong jezelf en de hele club voor lul zetten. Een Piet Keizer had dit soort trucs niet nodig. Als je het dan toch doet, doe het dan op een relevant moment bij een 0-0 stand in de klassieker of zo. Dan is het nog steeds een naaistreek, maar dan sta je al minder voor lul omdat het op een relevant moment gebeurd.