Tsja dat maakt die 0-2 alleen maar zuurder met het verlies van Heerenveen.
Het wordt iedere week ietsjes beter bij hem.Slecht afgewerkt van de Jong zeg.
Ajax gaat volgende week wel mis in het Gelredome tussen 2 Europese uitwedstrijden in. Zo overtuigend is het allemaal niet dat ze daar even winnen.Wederom niet onder de indruk van Ajax en PSV, maar wederom winnen ze makkelijk. Het gaat denk ik echt in de onderlinge wedstrijden beslist worden.
Ajax gaat volgende week wel mis in het Gelredome tussen 2 Europese uitwedstrijden in. Zo overtuigend is het allemaal niet dat ze daar even winnen.
Wederom niet onder de indruk van Ajax en PSV, maar wederom winnen ze makkelijk. Het gaat denk ik echt in de onderlinge wedstrijden beslist worden.
Dit Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd niet beide keren winnen van jullie. Daarbij vind ik het allemaal zo mager, bij ons iig, dat ik me ook niet kan voorstellen dat we niets meer laten liggen.
Het gaat me te ver om te zeggen dat jullie al kampioen zijn, daar is het uiteraard nog veel te vroeg voor maar ik zie eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 nog iets gebeuren.
Dit Ajax en PSV zie ik eerlijk gezegd niet beide keren winnen van jullie. Daarbij vind ik het allemaal zo mager, bij ons iig, dat ik me ook niet kan voorstellen dat we niets meer laten liggen.
Het gaat me te ver om te zeggen dat jullie al kampioen zijn, daar is het uiteraard nog veel te vroeg voor maar ik zie eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 nog iets gebeuren.