Pascallovic
Well-known member
Blijft toch bijzonder hoe vaak Feyenoord dit seizoen een achterstand weet om te buigen. Hebben vanaf nu een heel gunstig programma, met nog slechts 1 topwedstrijd.
We hebben voetbaltechnisch niet de beste selectie. Zeker niet met vier geblesseerde basisspelers. Maar we hebben wel weer een team met een geweldige mentaliteit. Is het genoeg voor het kampioenschap? Het zou zomaar kunnen!Blijft toch bijzonder hoe vaak Feyenoord dit seizoen een achterstand weet om te buigen. Hebben vanaf nu een heel gunstig programma, met nog slechts 1 topwedstrijd.
Alleen Ajax in potentie beter hoor. Heerlijke overwinning dit.We hebben voetbaltechnisch niet de beste selectie. Zeker niet met vier geblesseerde basisspelers. Maar we hebben wel weer een team met een geweldige mentaliteit. Is het genoeg voor het kampioenschap? Het zou zomaar kunnen!
Vink doet het sowieso ieder weekend goed. Duidelijk en simpel.
PSV heeft na het debacle afgelopen donderdag helemaal niets te zoeken in Utrecht. Ze gaan weer keihard door de ondergrens zakken. Ik ga er vanuit dat PSV met 3-0 of meer gaat verliezen.
Hopelijk is het na deze wedstrijd afgelopen met v Nistelrooy en zijn technische staf.
Nee v Nistelrooy mag wat mij betref zijn spullen pakken. Zit helemaal geen lijn en voetbal in. Is niet de juiste man voor PSV Luuk de Jong mag wat mij betreft ook op de tribune plaatsnemen. Voegt helemaal niet toe. Daarnaast heeft PSV zwakke spelers wat ook het bestuur zich mag aantrekken. Staat 0.0 waarde op het veld. Veerman mag ook elke week prutsen daar op het middenveld samen met Sangare. Om over Bakayoko, Simons, Teze, Obispo en Braintwaithe maar te zwijgen.Tot de laatste zin hoop ik dat je gelijk krijgt. Van Nistelrooij moet je het vertrouwen geven.
Dus Van Nistelrode is een hele slechte trainer, omdat hij van een elftal vol prutsers geen voetbalmachine weet te smeden?Nee v Nistelrooy mag wat mij betref zijn spullen pakken. Zit helemaal geen lijn en voetbal in. Is niet de juiste man voor PSV Luuk de Jong mag wat mij betreft ook op de tribune plaatsnemen. Voegt helemaal niet toe. Daarnaast heeft PSV zwakke spelers wat ook het bestuur zich mag aantrekken. Staat 0.0 waarde op het veld. Veerman mag ook elke week prutsen daar op het middenveld samen met Sangare. Om over Bakayoko, Simons, Teze, Obispo en Braintwaithe maar te zwijgen.
Ben helemaal klaar met dit PSV.
Klopt. Ligt constant te janken op het veld.Ja, die Simons kan er idd helemaal niks van.
Ja idd. Hij is zelf ook een prutser geweest door deze baan te accepteren. Bij jong heeft hij ook niemand laten doorbreken.Dus Van Nistelrode is een hele slechte trainer, omdat hij van een elftal vol prutsers geen voetbalmachine weet te smeden?
Wow wat een begin van Cambuur! Fraaie goal Johnsen.