Speelronde 21

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    12

Bernardo

Well-known member
Los van dat ik je mening deel over de megafoon; waarom reageer je niet op wat ik zeg? Of vond je het wel passend bij een derby?
Je hebt onze thuisreeks gezien dit seizoen? We staan nu op:

12 thuiswedstrijden, 1 gewonnen, 0 gelijk, 11 verloren. Doelsaldo 5-24.

Vind je gek dat er dan berusting komt op de tribunes, wanneer de wedstrijd weer kinderlijk eenvoudig word weg gegeven? De energie verdwijnt gewoon weg uit het stadion na zoveel tegenslagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja sorry hoor, ik word wel eens wat moe van dat eeuwige indekken op dvk altijd. Feyenoord heeft de zware serie redelijk doorstaan, staat nog steeds eerste, heeft een team wat nauwelijks een wedstrijd verliest, veerkracht, doorzettingsvermogen, rust in de tent, een prima trainer… Maar stel je voor dat je durft uit te spreken dat Feyenoord titelfavoriet is. Nee, de kans op een Ajax titel is vrij groot. Die is nog steeds aanwezig, maar niet vrij groot wat mij betreft. Dat was het de vorige seizoenen wel, maar nu niet.

Het zal iets van 60/30/10 zijn voor Feyenoord, Ajax en de rest gezien ook het resterende programma. Wel heeft Ajax uiteraard een en ander nog in eigen hand. Dan is vrij groot inderdaad wellicht wat te dik aangezet.
 

Bernardo

Well-known member
Als ik kijk naar de resterende programma's van de onderste 5 ploegen. Denk ik dat de onderste 3 ploegen, ook de onderste 3 gaan blijven. Waarbij ik Groningen en Emmen nog wel van plek zie wisselen.
 

erka

Well-known member
Als ik kijk naar de resterende programma's van de onderste 5 ploegen. Denk ik dat de onderste 3 ploegen, ook de onderste 3 gaan blijven. Waarbij ik Groningen en Emmen nog wel van plek zie wisselen.

Nou ik niet, Groningen heeft van de laatste 29 wedstrijden in de Eredivisie er 3 gewonnen.
 
Bovenaan