Speelronde 21

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    12

Pascallovic

Well-known member
Huh, heb ik iets gemist?
Voor mij een Schreuder protege zonder toekomst en waar je niks aan hebt. Vergelijkbaar met Teemu Tanio onder Jol en de Niki Zimling onder de Boer. Een oplichter die de hele zomer geen moer heeft uitgevoerd en na 1 september dan bij Ajax tekent. Hele voorbereiding gemist en dus geen moment meer fit te krijgen met wedstrijdritme. Kon naar Lyon in de winterstop, maar had Ajax nog niet geneg uitgevreten, dus hij bleef. Maar goed die heeft weer 10 minuten gemaakt dus manke nelis nu wel weer een maand geblesseerd zijn.
 

Bernardo

Well-known member
Ik wil het niet meer over alle randzaken hebben, ben wel weer beetje klaar mee wat voor commentaar je allemaal krijgt als voetbalsupporter na zo,'n wedstrijd alles word over één kam geschoren.. Het enige wat ik erover zeg.

Ondanks weer een nederlaag (begint te wennen, op naar vrijdagavond) heb ik weer een fantastische dag gehad met mijn maten. Daar is waar het voetbal is uiteindelijk om draait. Wij zijn Cambuur.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Derbywinst!!!!!!!

Wat een grafstemming in het stadion daar trouwens. 10 minuten helemaal gek met een hels kabaal en daarna leek het 80 minuten lang een stiltecentrum. Alsof men allang berust in degradatie.

Heerenveen vandaag ook niet best, maar vooral van minuut 10 tot de 1-2 wel veel makkelijker voetballend. Slordig dat je het niet beter uitspeelt en 1-3 maakt en dan toch nog 2 dikke kansen weggeeft.

Wel weer heel lekker dit. Mooi in het linkerrijtje en Cambuur en Groningen nog steeds onderaan. Kan ook alleen maar beter worden, gezien je hele as vervangen moest worden door blessures/transfers.

Dikke SO naar Van Ewijk. Wat een held is dat!
 

Bernardo

Well-known member
Derbywinst!!!!!!!

Wat een grafstemming in het stadion daar trouwens. 10 minuten helemaal gek met een hels kabaal en daarna leek het 80 minuten lang een stiltecentrum. Alsof men allang berust in degradatie.

!
Dat laatste is ook gewoon het geval, iedereen heeft zich na de wedstrijd tegen Volendam, al meer gelegd bij degradatie.

En heel raar is dat niet, als je maar in 3 thuiswedstrijden een goal maakt.

En in totaal in 22 wedstrijden maar in 5 wedstrijden een goal maakt.
 

Bernardo

Well-known member
Want achteraf ook vandaag worden wij weer afgestraft op gebrek aan scorend vermogen, Breij moet gewoon de 2-0 maken in het begin van de wedstrijd en Uldrikis moet de 2-2 maken met zijn kopbal.

Maar goed als je in 22 wedstrijden 12 goals maakt dan verdien je ook om te degraderen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je dit zo ziet trouwens, dan is het echt wel een wereldprestatie geweest van Henk de Jong om zulk fris voetbal op de mat te leggen. Daar is echt helemaal niks meer van over en de selectie is niet echt veranderd.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een grafstemming in het stadion daar trouwens. 10 minuten helemaal gek met een hels kabaal en daarna leek het 80 minuten lang een stiltecentrum.
Over graftakken gesproken, wat was dat voor paardenmongool in het uitvak met zijn blote kippenborstje en zijn megafoon? Die heeft volgens mij 90 minuten met de rug naar het veld gestaan.

Trommels en dat soort figuren…
Vandaag bij Ajax ook weer, hoor je opeens die halve zool met zijn schijtmegafoon weer door het stadion galmen… Verbied dat soort onzin gewoon. Iedereen ergert zich volgens mij aan dat soort idioten. Behalve de andere kippenborstjes misschien.
 

Abubakari

Well-known member
Onder Heitinga in vier van de zes wedstrijden de nul gehouden (2 tegengoals) is ook wel fijn. Had sowieso niet verwacht dat ze zo makkelijk over Sparta heen zouden lopen, die hebben het dit seizoen verdedigend over het algemeen wel goed staan. Wel benieuwd of ze dit door kunnen teekken naar donderdag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Sparta is het ook een kwestie van vroeg scoren. Volgens mij scoorde wij ook vroeg en toen was het ook wel klaar. Maar een lekker warmdraai programma voor Heitinga. Geluk dat het zware deel in de staart zit en dat Ajax dan al warm is gedraaid. Maakt de kans op toch weer een titel vrij groot.
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, titel kan Ajax niet meer ontgaan.
dat Ajax dan al warm is gedraaid. Maakt de kans op toch weer een titel vrij groot.
Ja sorry hoor, ik word wel eens wat moe van dat eeuwige indekken op dvk altijd. Feyenoord heeft de zware serie redelijk doorstaan, staat nog steeds eerste, heeft een team wat nauwelijks een wedstrijd verliest, veerkracht, doorzettingsvermogen, rust in de tent, een prima trainer… Maar stel je voor dat je durft uit te spreken dat Feyenoord titelfavoriet is. Nee, de kans op een Ajax titel is vrij groot. Die is nog steeds aanwezig, maar niet vrij groot wat mij betreft. Dat was het de vorige seizoenen wel, maar nu niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja sorry hoor, ik word wel eens wat moe van dat eeuwige indekken op dvk altijd. Feyenoord heeft de zware serie redelijk doorstaan, staat nog steeds eerste, heeft een team wat nauwelijks een wedstrijd verliest, veerkracht, doorzettingsvermogen, rust in de tent, een prima trainer… Maar stel je voor dat je durft uit te spreken dat Feyenoord titelfavoriet is. Nee, de kans op een Ajax titel is vrij groot. Die is nog steeds aanwezig, maar niet vrij groot wat mij betreft. Dat was het de vorige seizoenen wel, maar nu niet.
Precies. Na dit weekend kunnen zowel Feyenoord als Ajax wat mij betreft uitspreken dat ze vol voor de titel gaan, aangezien zij het beiden in eigen hand hebben. De rest moet even in de wachtkamer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Over graftakken gesproken, wat was dat voor paardenmongool in het uitvak met zijn blote kippenborstje en zijn megafoon? Die heeft volgens mij 90 minuten met de rug naar het veld gestaan.

Trommels en dat soort figuren…
Vandaag bij Ajax ook weer, hoor je opeens die halve zool met zijn schijtmegafoon weer door het stadion galmen… Verbied dat soort onzin gewoon. Iedereen ergert zich volgens mij aan dat soort idioten. Behalve de andere kippenborstjes misschien.
Los van dat ik je mening deel over de megafoon; waarom reageer je niet op wat ik zeg? Of vond je het wel passend bij een derby?
 

Abubakari

Well-known member
Los van dat ik je mening deel over de megafoon; waarom reageer je niet op wat ik zeg? Of vond je het wel passend bij een derby?
Niks toe te voegen aan wat Bernardo er over zei. Vandaar.

Trouwens wel respect dat het stadion ondanks de bizar slechte thuisreeks nog steeds elke keer uitverkocht is.
 
Bovenaan