Speelronde 21

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    12

Pascallovic

Well-known member
Blijft toch bijzonder hoe vaak Feyenoord dit seizoen een achterstand weet om te buigen. Hebben vanaf nu een heel gunstig programma, met nog slechts 1 topwedstrijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blijft toch bijzonder hoe vaak Feyenoord dit seizoen een achterstand weet om te buigen. Hebben vanaf nu een heel gunstig programma, met nog slechts 1 topwedstrijd.
We hebben voetbaltechnisch niet de beste selectie. Zeker niet met vier geblesseerde basisspelers. Maar we hebben wel weer een team met een geweldige mentaliteit. Is het genoeg voor het kampioenschap? Het zou zomaar kunnen!
 

Hankie

Well-known member
We hebben voetbaltechnisch niet de beste selectie. Zeker niet met vier geblesseerde basisspelers. Maar we hebben wel weer een team met een geweldige mentaliteit. Is het genoeg voor het kampioenschap? Het zou zomaar kunnen!
Alleen Ajax in potentie beter hoor. Heerlijke overwinning dit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kijk eigenlijk nooit voor- en nabeschouwingen op ESPN, maar vanavond een keertje wel. En mijn hemel zeg, wat zijn dat daar een stelletje zuurpruimen. Ze wisselden elkaar af met één voor één opnoemen wie en wat er allemaal slecht was vanavond. Tuurlijk hield het van beide kanten niet over, maar je kunt ook overdrijven. Ik sla weleens door in het positieve, dat weet ik ook van mezelf. Maar dit was totaal de andere kant op. Dan geef ik wel wat tegengeluid.

- Geertruida was vandaag voor het eerst aanvoerder. Heb een beetje op hem gelet en je zag hem ook echt veel praten met zijn medespelers. Maar niet zodanig dat het ten koste ging van zijn eigen spel. Pavlidis is een gevaarlijke spits, maar hij kwam er vanavond totaal niet aan te pas. Geertruida was verdedigend zeer, zeer goed.
- Bij AZ stond de pas 18-jarige Wouter Goes achterin. En die deed dat echt naar behoren. Had het wel lastig met Gimenez en was Paixao één keertje kwijt, wat hem een gele kaart opleverde. Maar ondanks dat durfde hij de duels aan te gaan en ballen vooruit te spelen. Gaan we nog veel van horen, denk ik.
- Als je het Feyenoord van vorig seizoen vergelijkt met het elftal wat vandaag op het veld stond, was alleen Geertruida vorig seizoen basisspeler. Ik vind het echt jammer dat het zo weinig gaat over hoe knap het daardoor is wat Feyenoord doet. Iedereen weet dat elftallen die lang samenspelen over het algemeen beter presteren. Bij dit Feyenoord gaat lang niet alles goed, maar neem alleen al het gegeven hoe vaak we terugkomen van een achterstand en hoe weinig kansen we weggeven, dan kun je in mijn ogen spreken van een topprestatie van Arne Slot, zijn staf en de spelersgroep.
- AZ deed het met name in de eerste 20 minuten echt goed op het middenveld, met vooral een uitblinkende Jordy Clasie. Mooi om te zien hoe herboren die jongen inmiddels is. Hij won zo'n beetje elk duel en maakte het met slimme loopacties de middenvelders van Feyenoord onmogelijk om tot een fatsoenlijke aanvalsopzet te komen. Zijn prachtige pass op Karlsson in de tweede helft verdiende ook een beter lot dan die slechte aanname.
De sfeeractie voorafgaand aan de wedstrijd was echt fantastisch om te zien. Eigenlijk de eerste keer dat we die nieuwe ledlampen in hun volle glorie zagen.

Al met al een vermakelijke avond en eindelijk winnen we een topwedstrijd eens. Morgen lekker achterover leunen en hopen dat de concurrentie wat punten laat liggen. Dan kan het een heel mooi weekend worden!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het Atletico Madrid van Nederland. Niet vies van een opstootje, flink tempo maken, tikje opportuun en af en toe een smerige tackle, vragen om een kaart of duikeling. Het hoort er allemaal bij. Dit Feyenoord bestaat uit winnaars met Slot als Simeone in z'n beste tijd langs de lijn. Knappe prestatie.
 

stc

Well-known member
PSV heeft na het debacle afgelopen donderdag helemaal niets te zoeken in Utrecht. Ze gaan weer keihard door de ondergrens zakken. Ik ga er vanuit dat PSV met 3-0 of meer gaat verliezen.
Hopelijk is het na deze wedstrijd afgelopen met v Nistelrooy en zijn technische staf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PSV heeft na het debacle afgelopen donderdag helemaal niets te zoeken in Utrecht. Ze gaan weer keihard door de ondergrens zakken. Ik ga er vanuit dat PSV met 3-0 of meer gaat verliezen.
Hopelijk is het na deze wedstrijd afgelopen met v Nistelrooy en zijn technische staf.

Tot de laatste zin hoop ik dat je gelijk krijgt. Van Nistelrooij moet je het vertrouwen geven.
 

stc

Well-known member
Tot de laatste zin hoop ik dat je gelijk krijgt. Van Nistelrooij moet je het vertrouwen geven.
Nee v Nistelrooy mag wat mij betref zijn spullen pakken. Zit helemaal geen lijn en voetbal in. Is niet de juiste man voor PSV Luuk de Jong mag wat mij betreft ook op de tribune plaatsnemen. Voegt helemaal niet toe. Daarnaast heeft PSV zwakke spelers wat ook het bestuur zich mag aantrekken. Staat 0.0 waarde op het veld. Veerman mag ook elke week prutsen daar op het middenveld samen met Sangare. Om over Bakayoko, Simons, Teze, Obispo en Braintwaithe maar te zwijgen.

Ben helemaal klaar met dit PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee v Nistelrooy mag wat mij betref zijn spullen pakken. Zit helemaal geen lijn en voetbal in. Is niet de juiste man voor PSV Luuk de Jong mag wat mij betreft ook op de tribune plaatsnemen. Voegt helemaal niet toe. Daarnaast heeft PSV zwakke spelers wat ook het bestuur zich mag aantrekken. Staat 0.0 waarde op het veld. Veerman mag ook elke week prutsen daar op het middenveld samen met Sangare. Om over Bakayoko, Simons, Teze, Obispo en Braintwaithe maar te zwijgen.

Ben helemaal klaar met dit PSV.
Dus Van Nistelrode is een hele slechte trainer, omdat hij van een elftal vol prutsers geen voetbalmachine weet te smeden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Ja, die Simons kan er idd helemaal niks van.
Klopt. Ligt constant te janken op het veld.
Dus Van Nistelrode is een hele slechte trainer, omdat hij van een elftal vol prutsers geen voetbalmachine weet te smeden?
Ja idd. Hij is zelf ook een prutser geweest door deze baan te accepteren. Bij jong heeft hij ook niemand laten doorbreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan