Met oog op volgende week zou het het beste zijn als Feyenoord gewoon verliest vanmiddag. Maar ik ben bang dat ze gewoon gaan winnen.Sowieso gaan of Twente of Feyenoord punten verliezen, dat is al gunstig, maar is dus niet verrassend (alleen de vraag wie van de 2 (of beide)).
Goede resultaten moeten er voor ons vooral vanuit Rotterdam komen, bij Excelsior - Ajax. Maar meer nog dan dat resultaat ben ik benieuwd hoe Ajax speelt zonder Schreuder.
Een van de grootste tegenvallers van dit seizoen, Vlap. Had veel meer van hem verwacht na een volledige voorbereiding en dus topfit.Nou in ieder geval eindelijk een keer in de rust de Vlap - Steijn wissel.
Het kan nog.
Aan de andere kant: we winnen toch niet in De Kuip, dus kan je Feyenoord inhalen als PSV zijnde gewoon afschrijven en ons dan richten op plek 2 en daarvoor is het dan wel handig als Twente verliest./Met oog op volgende week zou het het beste zijn als Feyenoord gewoon verliest vanmiddag. Maar ik ben bang dat ze gewoon gaan winnen.
Aan de andere kant: we winnen toch niet in De Kuip, dus kan je Feyenoord inhalen als PSV zijnde gewoon afschrijven en ons dan richten op plek 2 en daarvoor is het dan wel handig als Twente verliest./
Als jullie ons volgende week laten winnen mag je van mij daarna elk duel winnen Wij worden toch geen kampioen en ik gun jullie wel weer een titel.Het beste is als Feyenoord vanaf nu gewoon iedere wedstrijd wint.