Goed, ik had gisteren niet helemaal mijn dag. Heb al een aantal leden persoonlijk benaderd, maar als iemand anders gister last had van mijn posts, dan bij dezen mijn welgemeende excuses. En mocht je behoefte hebben om je hierover uit te spreken, mijn pb-box staat open.
Achteraf gezien was het echt een heerlijk voetbalweekend voor de neutrale liefhebber. Eerst op zaterdag de doldwaze wedstrijd tussen AZ en FC Utrecht. En dan op zondag die intense strijd tussen FC Twente en Feyenoord. Prachtige wedstrijden, met teams die willen aanvallen. Iets wat sowieso wel een beetje een trend lijkt te worden in Nederland, dat teams weer aanvallend voetbal spelen. Dat was een paar jaar terug wel anders.
Over Feyenoord: echt heel zonde van het puntverlies, want er zat meer in. Ook al kreeg Twente ook een aantal goeie kansen en had zomaar de wedstrijd kunnen winnen. Wat wel mooi is, is dat wij dit seizoen tot nu toe de enige ploeg zijn geweest die in de Grolsch Veste met Twente kon wedijveren op het gebied van intensiteit. Wederom in een topwedstrijd niet de mindere geweest, dat geeft moed. De volgende stap is dat we een dergelijke wedstrijd eindelijk weer eens winnen.