Grunn verliest overigens bij Volendam en haalt dus 0 punten uit de 2 degradatieduels en staat voorlopig laatste en alleen als Cambuur met 2 goals of meer verliest staat het na deze speelronde niet meer laatste
De scheidsrechter had hem kunnen geven, maar ik denk dat de scheids de actie van Brenet niet heeft beoordeeld als onvoorzichtig, onbesuisd of buitensporige inzet aldus regel 12.Heb zojuist een filmpje met de beste herhaling gevonden van dat penaltymoment met Gimenez en Propper. Zullen jullie me wel weer een zeikerd vinden, maar ik begrijp dus gewoon totaal niet waarom de VAR niet langer naar dit moment kijkt en die scheids naar de kant roept. Voor dit soort momenten hebben we toch alles opgetuigd met die VAR? Verschillende camerastandpunten, communicatieapparatuur, extra mensen die betaald worden om in Zeist die beelden te bekijken. Hier zie je gewoon overduidelijk dat Propper met zijn hand al hoog zat en het Brenet is die Gimenez een klein duwtje, waardoor de spits licht tegen Propper aan komt. Dit is een 10000% strafschop, wat iedereen gewoon kan zien als ze deze beelden bekijken. Ik geloof niet in complottheorieën, wel in totale willekeur. Topwedstrijden, kampioenschappen, wel of niet halen van de Champions League, het wordt in seizoenen als dit op details beslist. En linksom of rechtsom, Feyenoord verliest hier twee punten doordat diverse mensen hun werk niet doen.
Die 2-3 was buitenspel. Daar is geen discussie over. Dat was bij Studio Sport te zien, een schoenlengte maar ook een klein beetje buitenspel is buitenspel.Twente heeft echt niet alleen geluk bij de arbitrage, bij Feyenoord uit werd bij 0-0 een glaszuivere penalty weggewoven.
En bij Vitesse uit denk ik niet dat veel mensen het eens zijn met het afkeuren van de 2-3, al zou dat gezien het spelbeeld wel te veel van het goede zijn geweest.
Hij floot voor een handsbal om dat hij waarschijnlijk dacht dat Giminez dat deed.
Die speelt binnen een aantal maanden in Oranje begreep ik.Wel apart dat de linksback van Feyenoord niet hoefde mee te verdedigen.
Die speelt binnen een aantal maanden in Oranje begreep ik.
Smal vind ik inderdaad een ondergewaardeerde linkback. Valt mij het hele seizoen al op. Houdt ook niet voor niets een aardig talent als Salah-Eddine gemakkelijk uit de basis. Ben benieuwd of hij op de radar staat bij topclubs. Ik zou het wel weten als ik PSV was.We weten toch allemaal hoe dat gaat. Basisspeler, bij de koploper van de Eredivisie, op een positie met weinig zekerheidjes. Dan kom je vrij rap in beeld bij elke bondscoach. Als een Bakker bij een Nederlandse topclub had gespeeld, was hij al eerder geselecteerd, net als een Smal of Meijer. Nu zou Hartman er van kunnen profiteren. Doet het doorgaans ook prima. Het spel in de klassieker of die invalbeurt tegen Lazio-thuis zal meer naar gekeken worden bij hem, dan de wedstrijd van gisteren.
Smal vind ik inderdaad een ondergewaardeerde linkback. Valt mij het hele seizoen al op. Houdt ook niet voor niets een aardig talent als Salah-Eddine gemakkelijk uit de basis. Ben benieuwd of hij op de radar staat bij topclubs. Ik zou het wel weten als ik PSV was.
Smal was vorig jaar nog vrij matig. Stond toen ook lange tijd geen basis. Vind het ook wel link om daar nu meteen miljoenen voor neer te tellen.
Bijlow heeft de internationale pers gehaald met zijn gele kaartactie.
En gebeurt het tegen Feyenoord schuimbekken ze weerBijlow heeft de internationale pers gehaald met zijn gele kaartactie.