Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Batigoal

Well-known member
Hoppa Kudus!! Deze is echt meer dan welkom. Kudus trouwens wederom 1 van de weinigen die zich nog een beetje aan de malaise onttrekt, samen met de keeper.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heb zojuist een filmpje met de beste herhaling gevonden van dat penaltymoment met Gimenez en Propper. Zullen jullie me wel weer een zeikerd vinden, maar ik begrijp dus gewoon totaal niet waarom de VAR niet langer naar dit moment kijkt en die scheids naar de kant roept. Voor dit soort momenten hebben we toch alles opgetuigd met die VAR? Verschillende camerastandpunten, communicatieapparatuur, extra mensen die betaald worden om in Zeist die beelden te bekijken. Hier zie je gewoon overduidelijk dat Propper met zijn hand al hoog zat en het Brenet is die Gimenez een klein duwtje, waardoor de spits licht tegen Propper aan komt. Dit is een 10000% strafschop, wat iedereen gewoon kan zien als ze deze beelden bekijken. Ik geloof niet in complottheorieën, wel in totale willekeur. Topwedstrijden, kampioenschappen, wel of niet halen van de Champions League, het wordt in seizoenen als dit op details beslist. En linksom of rechtsom, Feyenoord verliest hier twee punten doordat diverse mensen hun werk niet doen.

 

Maasveld

Well-known member
Heb zojuist een filmpje met de beste herhaling gevonden van dat penaltymoment met Gimenez en Propper. Zullen jullie me wel weer een zeikerd vinden, maar ik begrijp dus gewoon totaal niet waarom de VAR niet langer naar dit moment kijkt en die scheids naar de kant roept. Voor dit soort momenten hebben we toch alles opgetuigd met die VAR? Verschillende camerastandpunten, communicatieapparatuur, extra mensen die betaald worden om in Zeist die beelden te bekijken. Hier zie je gewoon overduidelijk dat Propper met zijn hand al hoog zat en het Brenet is die Gimenez een klein duwtje, waardoor de spits licht tegen Propper aan komt. Dit is een 10000% strafschop, wat iedereen gewoon kan zien als ze deze beelden bekijken. Ik geloof niet in complottheorieën, wel in totale willekeur. Topwedstrijden, kampioenschappen, wel of niet halen van de Champions League, het wordt in seizoenen als dit op details beslist. En linksom of rechtsom, Feyenoord verliest hier twee punten doordat diverse mensen hun werk niet doen.

Zeikerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Elleboog in de ribben waardoor die arm echt komt uit te steken is licht contact oké. Voortaan maar op de ribben richten bij Feyenoord.
 

JMD

Well-known member
Heb zojuist een filmpje met de beste herhaling gevonden van dat penaltymoment met Gimenez en Propper. Zullen jullie me wel weer een zeikerd vinden, maar ik begrijp dus gewoon totaal niet waarom de VAR niet langer naar dit moment kijkt en die scheids naar de kant roept. Voor dit soort momenten hebben we toch alles opgetuigd met die VAR? Verschillende camerastandpunten, communicatieapparatuur, extra mensen die betaald worden om in Zeist die beelden te bekijken. Hier zie je gewoon overduidelijk dat Propper met zijn hand al hoog zat en het Brenet is die Gimenez een klein duwtje, waardoor de spits licht tegen Propper aan komt. Dit is een 10000% strafschop, wat iedereen gewoon kan zien als ze deze beelden bekijken. Ik geloof niet in complottheorieën, wel in totale willekeur. Topwedstrijden, kampioenschappen, wel of niet halen van de Champions League, het wordt in seizoenen als dit op details beslist. En linksom of rechtsom, Feyenoord verliest hier twee punten doordat diverse mensen hun werk niet doen.

Klopt, net als dat PSV vorig jaar 2 punten verloor in de Kuip omdat de VAR niet langer keek. Toen moesten wij niet zeuren vond jij. En dat was in de 32e ronde ofzo waardoor Ajax ineens 3 punten voorstond ipv 1 ofzo...

En zo hebben we dus allemaal wel eens wat te klagen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja en waardoor komt Gimenez überhaupt tegen Pröpper aan? Als je hier voor fluit voor een overtreding van Gimenez, dan was die beuk van Hilgers op Gimenez wel een pingel. Linksom rechtsom is het enorm inconsequent gefloten.
 

JMD

Well-known member
Grunn verliest overigens bij Volendam en haalt dus 0 punten uit de 2 degradatieduels en staat voorlopig laatste en alleen als Cambuur met 2 goals of meer verliest staat het na deze speelronde niet meer laatste
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt, net als dat PSV vorig jaar 2 punten verloor in de Kuip omdat de VAR niet langer keek. Toen moesten wij niet zeuren vond jij. En dat was in de 32e ronde ofzo waardoor Ajax ineens 3 punten voorstond ipv 1 ofzo...

En zo hebben we dus allemaal wel eens wat te klagen...
Haal m'n quotes maar terug waar ik je op de dag zelf vertelde dat je niet moet zeuren. Ja, een half jaar later heb ik dat een keer gezegd inderdaad.
 

Pascallovic

Well-known member
Goh na 2 wedstrijden inconsequent beslissingen mee krijgen heeft Feyenoord het een keertje tegen en is het plotseling een schande.
 

JMD

Well-known member
Haal m'n quotes maar terug waar ik je op de dag zelf vertelde dat je niet moet zeuren. Ja, een half jaar later heb ik dat een keer gezegd inderdaad.
Slecht geheugen heb je dan, want ik heb op die dag idd even gezeurd (maar dan met name op de VAR, niet op Gozubuyuk, want die deed imo daar niks fout, op zicht zo'n situatie beoordelen is heel lastig), maar daarna niet meer.

En ik zeg volgens mij nergens dat je niet mag klagen vandaag...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goh na 2 wedstrijden inconsequent beslissingen mee krijgen heeft Feyenoord het een keertje tegen en is het plotseling een schande.
Ja, super scherp hoor. Als iets anders ook krom is, is het vandaag niet opeens recht. Natuurlijk richt ik me op Feyenoord. Los van het feit dat dit al de vijfde cruciale dubieuze beslissing in ons nadeel van dit seizoen was, is wat er vandaag gebeurd is inderdaad een grove schande.
 
Bovenaan