Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Makanaky

Well-known member
Zo kun je inderdaad bezig blijven. Prima dat er niet verloren is en een juiste afspiegeling van de veldverhoudingen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De VAR mag daar ook helemaal niet ingrijpen toch? Hij fluit voor een overtreding op Pröpper, daar mag je geen VAR voor roepen. Andersom had het wel gemogen, als er een strafschop was gegeven en hij had die overtreding over het hoofd gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De VAR mag daar ook helemaal niet ingrijpen toch? Hij fluit voor een overtreding op Pröpper, daar mag je geen VAR voor roepen. Andersom had het wel gemogen, als er een strafschop was gegeven en hij had die overtreding over het hoofd gezien.

Je mag als VAR wel ingrijpen als er een penalty situatie is. Jouw situatie is volgens mij enkel van toepassing als hij had gefloten net voor de handsbal. Alleen hij floot letterlijk voor hands op advies van Pröpper. Dat duwen heeft hij er later van gemaakt toen hij doorhad dat niet Gimenez, maar Pröpper hands maakte.
 

Hankie

Well-known member
De VAR mag daar ook helemaal niet ingrijpen toch? Hij fluit voor een overtreding op Pröpper, daar mag je geen VAR voor roepen. Andersom had het wel gemogen, als er een strafschop was gegeven en hij had die overtreding over het hoofd gezien.
Hij floot voor een handsbal om dat hij waarschijnlijk dacht dat Giminez dat deed.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan je die eierschaal effe aangeven? Hij ligt denk ik naast je witte zakdoekjes.
Verdomme het ligt er niet, terwijl je zo goed bent in dingen onthouden. Misschien kun je net als Slot vorige week in een bijzin ook weer over 4 jaar geleden beginnen. Toen werden jullie ook genaaid.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
- Overtreding in de zestien van Cambuur, scheids laat doorspelen
- Uit de aanval daaruit, krijgt Cambuur een pingel en Fortuna rood
- VAR roept de scheids en Fortuna krijgt toch de pingel: 1-1
 

JMD

Well-known member
Fortuna al 4 duels op rij een strafschop. Opvallend, zie je niet vaak bij clubs in het rechterrijtje. Die van vandaag heb ik niet gezien, maar lees dat die terecht is, dat waren die andere 3 ook...
 

JMD

Well-known member
Ik zie nu pas de goal van Rensch (was na de 1-3 gezapt naar Volendam - Groningen), maar die zat er lekker in.,.
 

JMD

Well-known member
Dik en dikverdiend 1-2 in Leeuwarden
Als Fortuna hier wint doen ze goede zaken, 7 punten voor op plek 16 dan, een goede week voor ze dan met 6 uit 2.
Komende week Sparta thuis voor ze, daarna Emmen en RKC, liggen dus nog best wel wat meer mogelijkheden tot punten halen voor de Limburgers.
 

JMD

Well-known member
Fortuna wint dus met 1-2.

Onderin 3 Noordelijke ploegen. Dit is het eerste seizoen ooit met 4 Noordelijke ploegen in de eredivisie, het is wel bijna zeker dat dat volgend jaar niet zal zijn
 
Bovenaan