Kan je die eierschaal effe aangeven? Hij ligt denk ik naast je witte zakdoekjes.Ik zou KNJB roepen en mijn eierschaal erbij pakken.
De VAR mag daar ook helemaal niet ingrijpen toch? Hij fluit voor een overtreding op Pröpper, daar mag je geen VAR voor roepen. Andersom had het wel gemogen, als er een strafschop was gegeven en hij had die overtreding over het hoofd gezien.
Hij floot voor een handsbal om dat hij waarschijnlijk dacht dat Giminez dat deed.De VAR mag daar ook helemaal niet ingrijpen toch? Hij fluit voor een overtreding op Pröpper, daar mag je geen VAR voor roepen. Andersom had het wel gemogen, als er een strafschop was gegeven en hij had die overtreding over het hoofd gezien.
Verdomme het ligt er niet, terwijl je zo goed bent in dingen onthouden. Misschien kun je net als Slot vorige week in een bijzin ook weer over 4 jaar geleden beginnen. Toen werden jullie ook genaaid.Kan je die eierschaal effe aangeven? Hij ligt denk ik naast je witte zakdoekjes.
Als Fortuna hier wint doen ze goede zaken, 7 punten voor op plek 16 dan, een goede week voor ze dan met 6 uit 2.Dik en dikverdiend 1-2 in Leeuwarden
Ik had hem gegevenEven iets anders: had Feyenoord een strafschop moeten krijgen?
Ik niet.Ik had hem gegeven
Volgende week in de kolkende Kuip krijgen we de scheids gewoon weer mee!!
Waarvoor?Even iets anders: had Feyenoord een strafschop moeten krijgen?
Waarvoor?
KNFBWaarvoor?