Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde twee punten laten liggen. We hebben nog niet echt het geluk qua arbitrale beslissingen dit seizoen zoals we dat wel hadden in het kampioensjaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deze gaat vandaag nog wel even doorwerken bij me. Wat een kans om echt een voorschot te nemen op de titel laten we hier liggen. Gadverdamme zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Mooie pot voetbal weer. Feyenoord gevoelsmatig de bovenliggende partij.

Twente staat ook goed en kan prima voetballen, maar net als tegen ons is het aanvallend iets te pover vind ik. Kunnen weinig met de kansen die ze bij elkaar spelen.
 

JMD

Well-known member
Deze gaat vandaag nog wel even doorwerken bij me. Wat een kans om echt een voorschot te nemen op de titel laten we hier liggen. Gadverdamme zeg.
Dat je ervan baalt snap ik, maar voorschot op titel was dit imo echt nog niet geweest, ook niet bij winst...
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente staat ook goed en kan prima voetballen, maar net als tegen ons is het aanvallend iets te pover vind ik. Kunnen weinig met de kansen die ze bij elkaar spelen.
Dit vooral en daarom ga je ook niet serieus meedoen om de titel. Zit geen 'killer' in de groep.
Verder prima potje met aan het eind enig fortuin doordat Lindhout een vuiltje in het oog had.
 

JMD

Well-known member
Als Ajax zo meteen wint staat de top 5 weer binnen 6 punten. Maar het mag wel minder spannend hoor, top 5 binnen 8 punten vind ik ook goed... ;)

Als Ajax overigens zo meteen niet wint dan is PSV de enige ploeg uit het linkerrijtje die dit weekend wint. Bizar...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat je ervan baalt snap ik, maar voorschot op titel was dit imo echt nog niet geweest, ook niet bij winst...
Enige echt heel lastige uitwedstrijd die we nog hebben is in de Arena. Verder nog potentiële bananenschillen in Heerenveen en op het Kasteel en voor de rest rechterrijtje uit en wat concurrenten thuis. Als je dan 4 punten voorstaat op AZ en minstens 6 op de rest, dan ben je echt goed op weg, vind ik. Tuurlijk is het dan nog lang niet beslist, maar dan had je wel een heel mooi gaatje gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Heitinga heeft anderhalve dag voor de groep gestaan, dus ik verwacht nog geen beter niveau van het team. Maar Kudus en Wijndal gewoon in de basis is een prima begin. Ik weet dat velen het (nog) niet zien zitten in Wijndal, maar hij heeft nog amper een kans gehad. Het koppeltje met Bergwijn kan denk ik voor veel meer voetbal in het team zorgen. En dan is hij verdedigend wellicht niet geweldig; we hoeven het er niet over te hebben hoe Bassey was.

Hup Ajax!!
 

JMD

Well-known member
Heitinga heeft anderhalve dag voor de groep gestaan, dus ik verwacht nog geen beter niveau van het team. Maar Kudus en Wijndal gewoon in de basis is een prima begin. Ik weet dat velen het (nog) niet zien zitten in Wijndal, maar hij heeft nog amper een kans gehad. Het koppeltje met Bergwijn kan denk ik voor veel meer voetbal in het team zorgen. En dan is hij verdedigend wellicht niet geweldig; we hoeven het er niet over te hebben hoe Bassey was.
Ik vind het vooral verrassend dat Tadic nog steeds speelt, vond ik de laatste weken toch niet sterk... Waarom niet Bergwijn en Conceicao?
 

JMD

Well-known member
Enige echt heel lastige uitwedstrijd die we nog hebben is in de Arena. Verder nog potentiële bananenschillen in Heerenveen en op het Kasteel en voor de rest rechterrijtje uit en wat concurrenten thuis. Als je dan 4 punten voorstaat op AZ en minstens 6 op de rest, dan ben je echt goed op weg, vind ik. Tuurlijk is het dan nog lang niet beslist, maar dan had je wel een heel mooi gaatje gehad.
Oke. Ik denk bij voorschot op titel persoonlijk meer aan dat je bv 8 punten voorstaat met nog 5 duels te spelen, en dan een belangrijke zege boeken is dan een voorschot op de titel. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar wel echt bizar het verschil qua VAR per wedstrijd. Bij Feyenoord - NEC werd de scheidsrechter voor ieder wissenwasje naar de kant geroepen en nu voor zo’n beslissend moment lekker laten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan