Dat je ervan baalt snap ik, maar voorschot op titel was dit imo echt nog niet geweest, ook niet bij winst...Deze gaat vandaag nog wel even doorwerken bij me. Wat een kans om echt een voorschot te nemen op de titel laten we hier liggen. Gadverdamme zeg.
Dit vooral en daarom ga je ook niet serieus meedoen om de titel. Zit geen 'killer' in de groep.Twente staat ook goed en kan prima voetballen, maar net als tegen ons is het aanvallend iets te pover vind ik. Kunnen weinig met de kansen die ze bij elkaar spelen.
Eens. Denk dat Twente het eerst gaat afvallen idd (even er vanuitgaande dat het bij Ajax en bij ons wat meer op de rit komt).Dit vooral en daarom ga je ook niet serieus meedoen om de titel. Zit geen 'killer' in de groep.
Het verschil Schimanski en Timber is verschrikkelijk groot ...
Enige echt heel lastige uitwedstrijd die we nog hebben is in de Arena. Verder nog potentiële bananenschillen in Heerenveen en op het Kasteel en voor de rest rechterrijtje uit en wat concurrenten thuis. Als je dan 4 punten voorstaat op AZ en minstens 6 op de rest, dan ben je echt goed op weg, vind ik. Tuurlijk is het dan nog lang niet beslist, maar dan had je wel een heel mooi gaatje gehad.Dat je ervan baalt snap ik, maar voorschot op titel was dit imo echt nog niet geweest, ook niet bij winst...
Ik vind het vooral verrassend dat Tadic nog steeds speelt, vond ik de laatste weken toch niet sterk... Waarom niet Bergwijn en Conceicao?Heitinga heeft anderhalve dag voor de groep gestaan, dus ik verwacht nog geen beter niveau van het team. Maar Kudus en Wijndal gewoon in de basis is een prima begin. Ik weet dat velen het (nog) niet zien zitten in Wijndal, maar hij heeft nog amper een kans gehad. Het koppeltje met Bergwijn kan denk ik voor veel meer voetbal in het team zorgen. En dan is hij verdedigend wellicht niet geweldig; we hoeven het er niet over te hebben hoe Bassey was.
Oke. Ik denk bij voorschot op titel persoonlijk meer aan dat je bv 8 punten voorstaat met nog 5 duels te spelen, en dan een belangrijke zege boeken is dan een voorschot op de titel.Enige echt heel lastige uitwedstrijd die we nog hebben is in de Arena. Verder nog potentiële bananenschillen in Heerenveen en op het Kasteel en voor de rest rechterrijtje uit en wat concurrenten thuis. Als je dan 4 punten voorstaat op AZ en minstens 6 op de rest, dan ben je echt goed op weg, vind ik. Tuurlijk is het dan nog lang niet beslist, maar dan had je wel een heel mooi gaatje gehad.