Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele interessante wedstrijd tot dusver. Zoals vooraf ook al door beide coaches aangegeven lijken de teams qua spelopvatting erg op elkaar. Tempo ligt inderdaad hoog, beide ploegen geven weinig weg en goede acties worden afgewisseld door slechte passes. Heel erg benieuwd waar dit gaat eindigen. Zou heerlijk zijn al we hem eruit kunnen slepen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hele interessante wedstrijd tot dusver. Zoals vooraf ook al door beide coaches aangegeven lijken de teams qua spelopvatting erg op elkaar. Tempo ligt inderdaad hoog, beide ploegen geven weinig weg en goede acties worden afgewisseld door slechte passes. Heel erg benieuwd waar dit gaat eindigen. Zou heerlijk zijn al we hem eruit kunnen slepen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Terechte gele kaart voor Bijlow, maar Misidjan moet daar toch ook geel hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Sowieso gaan of Twente of Feyenoord punten verliezen, dat is al gunstig, maar is dus niet verrassend (alleen de vraag wie van de 2 (of beide)).
Goede resultaten moeten er voor ons vooral vanuit Rotterdam komen, bij Excelsior - Ajax. Maar meer nog dan dat resultaat ben ik benieuwd hoe Ajax speelt zonder Schreuder.
Met oog op volgende week zou het het beste zijn als Feyenoord gewoon verliest vanmiddag. Maar ik ben bang dat ze gewoon gaan winnen.
 

JMD

Well-known member
Met oog op volgende week zou het het beste zijn als Feyenoord gewoon verliest vanmiddag. Maar ik ben bang dat ze gewoon gaan winnen.
Aan de andere kant: we winnen toch niet in De Kuip, dus kan je Feyenoord inhalen als PSV zijnde gewoon afschrijven en ons dan richten op plek 2 en daarvoor is het dan wel handig als Twente verliest./
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aan de andere kant: we winnen toch niet in De Kuip, dus kan je Feyenoord inhalen als PSV zijnde gewoon afschrijven en ons dan richten op plek 2 en daarvoor is het dan wel handig als Twente verliest./

Het beste is als Feyenoord vanaf nu gewoon iedere wedstrijd wint.
 

JMD

Well-known member
Het beste is als Feyenoord vanaf nu gewoon iedere wedstrijd wint.
Als jullie ons volgende week laten winnen mag je van mij daarna elk duel winnen ;) Wij worden toch geen kampioen en ik gun jullie wel weer een titel.


WTF Brenet scoort???
 
Bovenaan