Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Jacco

Well-known member
Vitesse was ook weer goed. Na de wedstrijd van vorige week tegen Twente niet zo verrassend. Zie ze nog wel een opmars maken
 

Jef400

Well-known member
Wat een fantastische wedstrijd was AZ-FC Utrecht. Jammer dat ik 'm alleen in samenvatting heb gezien.
Ik zat op een klein scherm Sparta te kijken en pa wilde AZ zien op de TV. Mijn aandacht viel volledig naar AZ-Utrecht. Mooier worden wedstrijden niet meer.
 

JMD

Well-known member
Wat een fantastische wedstrijd was AZ-FC Utrecht. Jammer dat ik 'm alleen in samenvatting heb gezien.
Meestal kijk ik duels via de (ideale) korte samenvatting op nos.nl. Maar voor dit duel heb ik even de uitzending van de NOS van gisteravond opgezocht...

Commentatoren zijn snel van overdrijven, maar denk dat Vermeulen gelijk heeft dat iedereen die daar gisteravond bij was dat duel de komende 20 jaar niet vergeet.
 

JMD

Well-known member
Hoop vandaag op aantal goede resultaten op de diverse velden.
Sowieso gaan of Twente of Feyenoord punten verliezen, dat is al gunstig, maar is dus niet verrassend (alleen de vraag wie van de 2 (of beide)).
Goede resultaten moeten er voor ons vooral vanuit Rotterdam komen, bij Excelsior - Ajax. Maar meer nog dan dat resultaat ben ik benieuwd hoe Ajax speelt zonder Schreuder.
 
Bovenaan