Speelronde 19

Gelijkspel voor

  • Go Ahead

    Stemmen: 1 12,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 4 50,0%
  • Twente

    Stemmen: 3 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

stc

Well-known member
Aan de andere kant: we winnen toch niet in De Kuip, dus kan je Feyenoord inhalen als PSV zijnde gewoon afschrijven en ons dan richten op plek 2 en daarvoor is het dan wel handig als Twente verliest./
Daarom zou het fijn zijn als Twente wint, zodat volgende week het gat 6 punten blijft ipv 9 punten. Feyenoord gaat na PSV nog hier en daar wat punten verliezen (wat AZ, Ajax en Twente ook gaan doen).
 

JMD

Well-known member
Daarom zou het fijn zijn als Twente wint, zodat volgende week het gat 6 punten blijft ipv 9 punten. Feyenoord gaat na PSV nog hier en daar wat punten verliezen (wat AZ, Ajax en Twente ook gaan doen).
Huh? Jij gelooft dat PSV van iedereen verliest maar denkt nog aan de titel voor PSV??? Want dat zou de enige reden zijn om op een zege van Twente te hopen.


Wat bizar mooi getimed van Brenet zeg, volgens mij raakte die Feyenoordverdediger de voorzet nog.
 

stc

Well-known member
Huh? Jij gelooft dat PSV van iedereen verliest maar denkt nog aan de titel voor PSV??? Want dat zou de enige reden zijn om op een zege van Twente te hopen.


Wat bizar mooi getimed van Brenet zegt, volgens mij raakte die Feyenoordverdediger de voorzet nog.
Zo lang PSV nog ergens op korte afstand staat, moet je gewoon er alles aan doen om voor de titel mee te doen en te pakken.

Brenet is en blijft een PSV-er.
 

JMD

Well-known member
Eerste 20 minuten na rust ging het best lastig, maar dan toch de 1-1 en ik denk ook ineens weer volop kans op meer.
Inmiddels is het vooral weer Feyenoord dat de klok slaat... Op dit moment mag Twente blij zijn met 1-1

Haha, Brenet... Hij scoorde net fraai, maar doet achterin toch altijd de meest idiote dingen.
 

JMD

Well-known member
Hij wordt helemaal niet geduwd.
Jawel, licht in de rug, zag je goed bij die laatste herhaling die vanachter het Feyenoorddoel kwam en die recht in het strafschopgebied van Twente keek. Maar zeker geen overtreding.
 
Bovenaan