Speelronde 16

Speelronde 16


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Satyr

Administrator
Forumleiding
Twente had in de eerste helft ook een penalty moeten hebben, voor hands bij die vrije trap. Alsof NAC nu ineens genaaid is, omdat het toevallig andersom in de slotseconde is :cab:
 

zwammy

Well-known member
Twente had in de eerste helft ook een penalty moeten hebben, voor hands bij die vrije trap. Alsof NAC nu ineens genaaid is, omdat het toevallig andersom in de slotseconde is :cab:

Dus omdat Twente geen pingel kreeg mogen wij ons niet genaaid voelen omdat we in de 93e minuut ipv een pingel met de kans op 2-2 ipv 3 wedstrijden schorsing van de karate kid? Mulder floot van beide kanten kut alleen is het extra vervelend dat hij op cruciale momenten nog kutter floot. Bij de 1-2 moest hij fluiten voor een overtreding op Meijers, hij laat doorspelen en Assaidi krult de bal erin.
 

Joost

Well-known member
Dus omdat Twente geen pingel kreeg mogen wij ons niet genaaid voelen omdat we in de 93e minuut ipv een pingel met de kans op 2-2 ipv 3 wedstrijden schorsing van de karate kid? Mulder floot van beide kanten kut alleen is het extra vervelend dat hij op cruciale momenten nog kutter floot. Bij de 1-2 moest hij fluiten voor een overtreding op Meijers, hij laat doorspelen en Assaidi krult de bal erin.

Ik ben het met je eens dat een niet gegeven strafschop in de extra tijd zuurder is dan halverwege eerder in de wedstrijd. Het geeft de tegenstander minder tijd om te reageren.

Maar dat jullie keeper Slagveer doormiddenzaag staat daar los van.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben het met je eens dat een niet gegeven strafschop in de extra tijd zuurder is dan halverwege eerder in de wedstrijd. Het geeft de tegenstander minder tijd om te reageren.

Maar dat jullie keeper Slagveer doormiddenzaag staat daar los van.

Als de strafschop gegeven word hoeft Bertrams niet te zagen, dat was het punt. De rode kaart zelf is de enige goede beslissing die de beste man gehad heeft.
 

Bernardo

Well-known member
Nou hoefde Bertrams ook niet te zagen, was laatste seconde. Stond het nou 2-2 had ik het nog gesnapt. Maar nu, wat een dombo.
 

zwammy

Well-known member
Hij heeft ook een iets andere wedstrijd als mij gezien. De laatste keer dat ie geschorst werd wonnen we, dus Heerenveen is gewaarschuwd.

Bernardo, klopt. Domme actie.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Half 11 vanavond!

Je mag 'm alvast plaatsen hoor. Nulletje of 3/4 vanavond.

Je lijkt alleen wel op de zwerver die vanuit zijn doos onder de brug steeds iemand in een leuke twee-onder-een-kapwoning uitlacht, omdat ze de kachel stoken, terwijl de deur openstaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis waarvan PES5? Feyenoord is ook niet aan een heel best seizoen bezig en zo makkelijk hebben we het de laatste jaren niet tegen SC Heerenveen thuis meen ik.
 

zwammy

Well-known member
Haha flikker toch op. Gewoon een onbesuide actie van iemand die te laat is. Maak er even een bouauzan van of hoe die idioot ook heet.
 
Bovenaan