Speelronde 16

Speelronde 16


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
En Vreven 3. Nu maar hopen dat het weer even klaar is met die biljartbal want dat blijkt toch een bizarre combinatie.
 

Maasveld

Well-known member
Haha flikker toch op. Gewoon een onbesuide actie van iemand die te laat is. Maak er even een bouauzan van of hoe die idioot ook heet.
Hoge snelheid, kniehoogte, geen enkele intentie om de bal te spelen. Hij mag blij zijn met 6 wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
PSV met een andere opstelling: Pereiro weg, Ramselaar erin, voorin Bergwijn ipv Locadia. En weer gewoon 4-3-3. Dus Luckassen ook op de bank.

Hups PSV alvast. Als je vanavond niet wint, is het goede gevoel qua resultaten (niet qua spel, want dat gevoel is er al weken niet) helemaal weg. En komt er flink druk op de laatste 2 thuisduels. Tegen ADO moet je normaal gewoon winnen, maar Vitesse is geen zekerheidje.
 

zwammy

Well-known member
Hoe bedoel je bizar? Is het te veel of te weinig?

Het slachtoffer is er hierdoor 2-4 maanden uit, dus een zware schorsing lijkt me wel op z'n plaats hier.

Hoge snelheid, kniehoogte, geen enkele intentie om de bal te spelen. Hij mag blij zijn met 6 wedstrijden.

Dus omdat Slagveer verkeerd neerkomt en zn schouder verneukt is 6 wedstrijden terecht? Lomp inkomen, ja. Dom, ja. Beide vol voor de bal, Bertrams te laat raakt m en Slagveer komt verkeerd terecht. Echt 0.0 intentie om Slagveer te blesseren. Maar blijkbaar is het voortaan een langere schorsing als de speler geblesseerd raakt. Dan weten we dat.
 

Bernardo

Well-known member
Haha als Bertrams voor de bal gaat, dan is hij wel heel scheel. Je ziet deze overtreding van ver aankomen. NAC accepteert schorsing niet voor niks.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha als Bertrams voor de bal gaat, dan is hij wel heel scheel. Je ziet deze overtreding van ver aankomen. NAC accepteert schorsing niet voor niks.

Hij had echt wel door dat hij het nooit ging redden. Laat 'm dan lopen. Zwammy heeft wel een punt, zonder blessure krijgt hij nooit 6 duels.
 

Maasveld

Well-known member
Dus omdat Slagveer verkeerd neerkomt en zn schouder verneukt is 6 wedstrijden terecht? Lomp inkomen, ja. Dom, ja. Beide vol voor de bal, Bertrams te laat raakt m en Slagveer komt verkeerd terecht. Echt 0.0 intentie om Slagveer te blesseren. Maar blijkbaar is het voortaan een langere schorsing als de speler geblesseerd raakt. Dan weten we dat.

Denk je nu werkelijk dat Bouaouzan net zo'n lange schorsing had gekregen als Kokmeijer vrolijk was opgestaan?
Daarnaast kun je geen enkele wijze voor de bal gaan als de bal al weg is.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe hard en lomp het ook is, de KNVB geeft niet vaal 6 wedstrijden en dan is het nog een schikking ook. De eis zal hoger geweest zijn. Dat doet de KNVB echt zelden.
 

RickPSV

Active member
Hij had echt wel door dat hij het nooit ging redden. Laat 'm dan lopen. Zwammy heeft wel een punt, zonder blessure krijgt hij nooit 6 duels.

Toch zielig voor die jongen, ondanks dat het terecht is. Hij had al een klotewedstrijd, vervolgens hoorde NAC een penal te hebben die ze niet kregen en daardoor ontstond dit. Zwammy heeft ook een punt, als Slagveer zelf niet verkeerd was neergekomen was ie niet geblesseerd en was dit hooguit 1 of 2 wedstrijden. Twente had in de eerste helft ook een duidelijke penal moeten hebben. Ik denk dat scheidsrechter Mulder de penal op het laatst aan NAC niet gaf omdat ie 'm ook niet gegeven had aan Twente, ofterwijl zijn fout wilde herstellen. Ook vind ik het zeer onterecht dat Vreven geschorst is voor 3 duels, zijn commotie tegen de scheids was volkomen terecht. Krijgt Van de Brom dan ook 3 wedstrijden omdat ie het even na de wedstrijd niet eens was met de scheids en riep ''Wat een schoft''? Ik vind deze man (Mulder) de slechtste scheids van de Eredivisie, zo denk ik daar dit hele seizoen al over. Dit duel had een Kuipers, Blom of Nijhuis nodig.
 
Laatst bewerkt:

MWLC

Well-known member
Geen flauw idee voor wie ik moet gaan juichen,PSV of Groningen.

:proost: allemaal.
 
Bovenaan