Speelronde 16

Speelronde 16


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Maar wel nog even kunnen reageren omdat je SM bent. Klasse.

In dezelfde minuut gepost waarin PES5 het topic sloot, topic was dus nog open toen ik dat bericht schreef. Had je ook kunnen zien.

Maar goed, genot bij elk puntverlies van Heerenveen of 83.000 keer dezelfde domme grap over Marcel Keizer is dus jouw definitie van volwassen posten. Hier heb je een doekje, er zit boter op je hoofd.

@Abu genot typen of moeders en vrouwen erbij halen zit nogal een groot verschil bij. Volwassen man. Fijne avond.

Verschil is dat ik niets grofs over zijn moeder zeg en niks over zijn vrouw of vriendin zeg.
Neemt niet weg dat ik moeders sowieso altijd buiten dit soort onzin had moeten houden. Maar goed, ik sta nu wel op zijn negeerlijst dus als het goed is zijn we nu van dat domme gezeik verlost.

Nou, maak nu maar gauw weer je grap over Keizer want dat is ook alweer een tijdje geleden.
 

Ska P 187

Well-known member
Moeders zouden hier gewoon besproken moeten kunnen worden, zeker als het MILFs betreft.


Al zal dat laatste wel meevallen gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum en GILF's daar ontken ik het bestaan van.
 
Bovenaan