Speelronde 16

Speelronde 16


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Overmorgen gaan we weer verder

Dinsdag 12 december:
18:30 NAC Breda - FC Twente
20:45 PEC Zwolle - AZ

Woensdag 13 december:
18:30 FC Groningen - PSV
18:30 Vitesse - Willem II
19:45 VVV - FC Utrecht
20:45 ADO Den Haag - Roda JC
20:45 Feyenoord - SC Heerenveen

Donderdag 14 december:
18:30 Heracles Almelo - Sparta Rotterdam
20:45 Ajax - Excelsior
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, kut dit. Ik dacht dat we met de CL-uitschakeling wel af waren van die verschrikkelijke doordeweeks 20:45 wedstrijden. Niet dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, kut dit. Ik dacht dat we met de CL-uitschakeling wel af waren van die verschrikkelijke doordeweeks 20:45 wedstrijden. Niet dus.

Feyenoord - Heracles de week erop ook om kwart voor negen. Als we doorbekeren, dan zal het wel weer kwart voor negen thuis worden.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord - Heracles de week erop ook om kwart voor negen. Als we doorbekeren, dan zal het wel weer kwart voor negen thuis worden.

Dan zitten we bij de kwartfinales, met maar 4 duels verdeeld over 3 dagen, dus die kans is dan errug groot ja.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord - Heracles de week erop ook om kwart voor negen. Als we doorbekeren, dan zal het wel weer kwart voor negen thuis worden.

Ja die bekerwedstrijd sla ik al over. Het is voor mij gewoon zwaar kut. Werken tot vijf in Rotterdam, wonen in Hellevoetsluis. Of mezelf urenlang vermaken in Rotterdam, of eerst naar huis en dan gelijk weer terug. Maar weer even kijken of ik woensdagmiddag thuis kan werken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja die bekerwedstrijd sla ik al over. Het is voor mij gewoon zwaar kut. Werken tot vijf in Rotterdam, wonen in Hellevoetsluis. Of mezelf urenlang vermaken in Rotterdam, of eerst naar huis en dan gelijk weer terug. Maar weer even kijken of ik woensdagmiddag thuis kan werken.

Voor mij is het op zich lekker rustig aan door vanuit werk, maar je bent wel wat laat thuis. Acht uur zou wel beter zijn.
 

RickPSV

Active member
Drommel start dadelijk weer eens onder de lat bij FC Twente.
Bij NAC start Bertrams weer in de goal. Ik vind persoonlijk dat Bertrams en Branderhorst 2 keepers zijn die dit jaar wel laten zien dat hun de eersten in hun team horen te zijn... Bertrams is bijvoorbeeld naar mijn mening toch echt wel beter dan Noppert en Birghitti. Bij Willem II kan ik me niet voorstellen dat die Wellenreuther ooit tegen Real Madrid in de Champions League heeft gespeeld... wat toch gebeurd is.
 

RickPSV

Active member
0-1 Twente. Verschrikkelijke blunder van Bertrams. Overigens wel heel sportief van het NAC publiek dat ze hem daarna wel toezingen.
 
Bovenaan