JMD
Well-known member
Je dient ALTIJD te juichen voor de tegenstander van PSV!
Heb jij vorige week dat commentaar over Hertha BSC van de commentator bij FOX nog gehoord op de EL-avond?
Je dient ALTIJD te juichen voor de tegenstander van PSV!
Hoppakee. 0-1 Van Ginkel. Foutje Padt.
Heb jij vorige week dat commentaar over Hertha BSC van de commentator bij FOX nog gehoord op de EL-avond?
Nee, vertel.
Hoe bedoel je bizar? Is het te veel of te
Denk je nu werkelijk dat Bouaouzan net zo'n lange schorsing had gekregen als Kokmeijer vrolijk was opgestaan?
Daarnaast kun je geen enkele wijze voor de bal gaan als de bal al weg is.
De bal word weggetikt terwijl Bertrams in de beweging is die hij niet meer kan stoppen. 2 spelers die op volle snelheid elkaar raken. Als Slagveer niet verkeerd was terecht gekomen was dit never nooit niet 6 wedstrijden geweest. Mij boeit het niet of het er 6 of 3 zijn maar ben benieuwd naar de volgende botsing waar een lange blessure uit ontstaat.
Was het zulk kutweer dan? Ja, het regende, maar dat maakt weinig uit als je in de auto zit.Respect voor de uitsupporters weer.
Na die Siberische veldtocht naar de ArenA, nu wederom honderden kilometers door kutweer, doordeweeks nog wel, naar het verre Groningen.
Goed zo, je begint het eindelijk te leren...PSV speelt lekker. Hopelijk bouwen ze het snel uit.... voel me pas safe met een marge van 3.![]()
Die man die het schakelkanaal aan elkaar kletste zei: 'en we gaan nu naar een mooie club.' Toen schakelden ze naar Hertha, waarop de verslaggever zei: 'o nee, we gaan naar Hertha'.
Moest ik even aan jou denken.![]()
je hebt namens mij uiteraard wel een boze brief geschreven?
Was het zulk kutweer dan?
Pad blijft ook zo afschuwelijk overschat keeper je.