Speelronde 16

Speelronde 16


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Hoppakee. 0-1 Van Ginkel. Foutje Padt.

Zeker. Maar ook hoe vrij Van Ginkel mag uithalen kan natuurlijk niet.

PSV overigens scherp begonnen, zijn in 6 minuten meer in de aanval geweest dan afgelopen zondag in 90 minuten.
 

JMD

Well-known member

Die man die het schakelkanaal aan elkaar kletste zei: 'en we gaan nu naar een mooie club.' Toen schakelden ze naar Hertha, waarop de verslaggever zei: 'o nee, we gaan naar Hertha'.
Moest ik even aan jou denken. :p
 

vakx2.0

Banned
Respect voor de uitsupporters weer.
Na die Siberische veldtocht naar de ArenA, nu wederom honderden kilometers door kutweer, doordeweeks nog wel, naar het verre Groningen.
Maar zo te horen een vol uitvak weer. Zingend vanaf minuut 1. Klasse.

PSV speelt lekker. Hopelijk bouwen ze het snel uit.... voel me pas safe met een marge van 3. :)
 

zwammy

Well-known member
Hoe bedoel je bizar? Is het te veel of te

Denk je nu werkelijk dat Bouaouzan net zo'n lange schorsing had gekregen als Kokmeijer vrolijk was opgestaan?
Daarnaast kun je geen enkele wijze voor de bal gaan als de bal al weg is.

De bal word weggetikt terwijl Bertrams in de beweging is die hij niet meer kan stoppen. 2 spelers die op volle snelheid elkaar raken. Als Slagveer niet verkeerd was terecht gekomen was dit never nooit niet 6 wedstrijden geweest. Mij boeit het niet of het er 6 of 3 zijn maar ben benieuwd naar de volgende botsing waar een lange blessure uit ontstaat.
 

JMD

Well-known member
Respect voor de uitsupporters weer.
Na die Siberische veldtocht naar de ArenA, nu wederom honderden kilometers door kutweer, doordeweeks nog wel, naar het verre Groningen.
Was het zulk kutweer dan? Ja, het regende, maar dat maakt weinig uit als je in de auto zit.

PSV speelt lekker. Hopelijk bouwen ze het snel uit.... voel me pas safe met een marge van 3. :)
Goed zo, je begint het eindelijk te leren... :)
 

JFK

Well-known member
Die man die het schakelkanaal aan elkaar kletste zei: 'en we gaan nu naar een mooie club.' Toen schakelden ze naar Hertha, waarop de verslaggever zei: 'o nee, we gaan naar Hertha'.
Moest ik even aan jou denken. :p

je hebt namens mij uiteraard wel een boze brief geschreven?
 

JMD

Well-known member
En nu doorpakken om die verschrikkelijk zure smaak van zondag weg te spoelen.
Niet gaan leunen, maar zo blijven spelen als je begonnen bent.
 
Bovenaan