Speelronde 15

JMD

Well-known member
Denk dat Feyenoord verliest en Ajax wint.
Dat zou idd zomaar kunnen. En dan komt de club waar het het onrustigst was in de winterbreak qua resultaten het best uit de winterstop en gaan ze gewoon zo meteen cruisend richting de landstitel.

PSV zal dinsdag in de beker verliezen en eind van de maand hebben we dan alleen de EL nog over vrees ik om voor te spelen. Zonder Gakpo is het gewoon minder, en hij kon natuurlijk uit het niets ook een goal maken.
 

JMD

Well-known member
Aangezien het rumoer en de onzekerheid bij Ajax alleen maar groter is geworden zie ik ons in ieder geval niet zomaar even winnen. Net als de laatste wedstrijden voor de winter zal het weer verschrikkelijk moeilijk gaan en is puntverlies niet uitgesloten.
Gewoon 1-4, let maar op. Ik denk dat je je als Ajax zijnde drukker moet maken over de volgende 2 competitieduels. En gek genoeg zie ik Ajax midweeks meer problemen hebben in de beker bij Den Bosch (onderschatting enz) dan vandaag bij NEC
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon 1-4, let maar op. Ik denk dat je je als Ajax zijnde drukker moet maken over de volgende 2 competitieduels. En gek genoeg zie ik Ajax midweeks meer problemen hebben in de beker bij Den Bosch (onderschatting enz) dan vandaag bij NEC
Ik weet niet of je bij Ajax nog moet spreken van onderschatting of dat het gewoon structureel in de organisatie op het veld niet goed staat. Elke club creeert vooralsnog meerdere grote kansen tegen dit Ajax. Waarom zou NEC daar een uitzondering op zijn? Ook staan die over het algemeen verdedigend wel redelijk en zijn ze lastig te kloppen. Echter voorin scoren ze niet bijzonder veel, waardoor ze vooral gelijk spelen. Een 1-1 zou ik niet vreemd van op kijken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pffff dit wordt een ramp vandaag.

Mooie aanval van Utrecht was dat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessant dat Utrecht de laatste minuten terugplooit. Toen ze in de openingsfase vol druk gaven, liepen ze over Feyenoord heen.
 

JMD

Well-known member
De VAR gunde PSV een topclubpenalty, maar de scheidsrechter wil er terecht niet in mee. Paar minuten nog in Eindhoven.
Echt he. Hoe haal je het in je hoofd om als VAR de scheids hiervoor te roepen. Knap ook dat Vd Eijk, een rookie nog, volgens mij zijn eerste wedstrijd ooit van Ajax, Feyenoord of PSV, dat gewoon wegwuift.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wil je dit seizoen nog wat, dan zal je toch echt een rechtercentrale verdediger en een verdedigende middenvelder moeten halen en wel zo spoedig mogelijk. Hiermee ben je alle lastige wedstrijden die je van nu tot en met 18 februari krijgt achterin redelijk kansloos. Aangezien we ze er voorheen ook niet makkelijk inschieten, vraag je dan om puntverlies.
 

Batigoal

Well-known member
Idrissi staat er nog niet zo lang in, maar heeft nu al een paar frustratie overtredingen gemaakt. Zou hem er gelijk weer uithalen in de rust.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een vervelende wedstrijd is dit. Veel overtredingen en blessurebehandelingen. Feyenoord heel matig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Feyenoord gaat gewoon winnen vandaag van Utrecht. 2de helft gaan ze over heen lopen. Ik denk dat ze 5x gaan scoren

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Idrissi staat er nog niet zo lang in, maar heeft nu al een paar frustratie overtredingen gemaakt. Zou hem er gelijk weer uithalen in de rust.

Misschien dat Wålemark niet fit is, maar ik vind het redelijk onbegrijpelijk dat je een van de betere spelers tijdens de voorbereiding weer op de bank zet. Kennelijk gaan we na de winterstop weer door met de tombola voorin.
 

Batigoal

Well-known member
Berghuis, Kudus, Bergwijn allemaal afwezig straks, Wijndal op de bank. Taylor wel op tijd beter en Conceicao mag eindelijk eens in de basis starten.
 

Pascallovic

Well-known member
Berghuis, Kudus, Bergwijn allemaal afwezig straks, Wijndal op de bank. Taylor wel op tijd beter en Conceicao mag eindelijk eens in de basis starten.
Lekker bankje ook. Schreuder kan er niet om heen om eigen jeugd te brengen als hij wil wisselen. Dat is dan weer positief.
 
Bovenaan