Dat sowieso niet.
Nee hoor. Dat is RSV Antibarbari nou goed?
(Sparta is de oudste profclub van Rotterdam, daarom vind ik dat de club van Rotterdam)
Dus FC Eindhoven is de club van Eindhoven. Helder!
Dat sowieso niet.
Nee hoor. Dat is RSV Antibarbari nou goed?
(Sparta is de oudste profclub van Rotterdam, daarom vind ik dat de club van Rotterdam)
Oh, ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Om precies dezelfde reden is FC Eindhoven natuurlijk de enige echte club uit Eindhoven.(Sparta is de oudste profclub van Rotterdam, daarom vind ik dat de club van Rotterdam)
Dat vinden sommige nog steeds. Alleen ben ik voor de club uit Eindhoven met meeste successen van de stad. PSV dus.FC Eindhoven is dus de club van Eindhoven
Hahaha, we duiken er allemaal op.
Dat vinden sommige nog steeds. Alleen ben ik voor de club uit Eindhoven met meeste successen van de stad. PSV dus.
SuccessupporterDat vinden sommige nog steeds. Alleen ben ik voor de club uit Eindhoven met meeste successen van de stad. PSV dus.
FC Eindhoven is dus de club van Eindhoven
En ze happen allemaal binnen 8 minuten die Feyenoorders. Lekker op de kast te krijgen; hup @stc!Oh, ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Om precies dezelfde reden is FC Eindhoven natuurlijk de enige echte club uit Eindhoven.
Dat sowieso. Niets is sterker dan dat ene woord héBlij dat dat voor jou dan gewoon Feyenoord is.
keine ahnungBelangrijker, wat is de opstelling van Sparta?
Als je AZ de bal geeft en zelf achterover gaan leunen dan kunnen die ook niet bijzonder veel hoor. In topwedstrijden zijn juist daarom de resultaten goed, want de tegenstander maakt het spel. Tegen de RKC’s, Vitesse en Excelsiors van deze wereld houdt het daarintegen vaak niet over.1-1. AZ wil niks, Vitesse ken amper wat
Het viel mij vandaag op alle facetten enorm tegen.Als je AZ de bal geeft en zelf achterover gaan leunen dan kunnen die ook niet bijzonder veel hoor. In topwedstrijden zijn juist daarom de resultaten goed, want de tegenstander maakt het spel. Tegen de RKC’s, Vitesse en Excelsiors van deze wereld houdt het daarintegen vaak niet over.