Pascallovic
Well-known member
Ik houd mij totaal niet bezig met de concurrenten. Ik kijk naar Ajax en wat die laten zien, of dus juist niet laten zien. Je weet wel al 3 wedstrijden op rij niet kunnen winnen van ploegen uit het rechterrijtje. Sinds 14 september niet meer de 0 gehouden. Alle topwedstrijden verloren. Conditioneel elke wedstrijd gigantisch terugvallen na rust. De onrust rond de selectie en het pappen en nathouden. Daar kijk ik naar. Op hoeveel punten de concurrentie dan staat en hoe het daar gaat, dat boeit mij niet. Ik kijk of ik bij Ajax tekenen van een kampioensploeg zie. Dat zie ik dus totaal niet. Niet in het veld, niet bij de selectie, niet bij de trainer, niet bij de nog steeds niet ingevulde positie van TD en ook niet bij de onzichtbare algemeen directeur. Daar gaat het mij om. Dan kun je wel met een zak geld de markt op gaan, maar dat lost de problemen niet op. Het wordt eerder erger, want zonder TD is er ook nog eens geen visie op wat je moet kopen. Maar goed we kunnen inderdaad ook de vlag uithangen omdat we 1 goede helft tegen NEC gespeeld hebben waarin wij 1 hele treffer hebben weten te maken en alsnog niet hebben gewonnen. De lat gaat steeds lager in Amsterdam, dat is ook een manier om optimistisch te blijven. We staan immers maar 3 punten achter. Je zou ook kunnen redeneren dat als je normaal had gedaan en gewoon netjes je voorsprong tegen AZ, Go Ahead, NEC, Emmen en Vitesse had uitgespeeld je er 6 voor had gestaan.