Jep, dat was wel vrij duidelijk.Zoals te verwachten gaat Ajax dus profiteren van puntverlies bij de andere topploegen.
In de 1e helft leek je ongelijk te krijgen, maar na afloop heb je toch gelijk gekregen...Ik weet niet of je bij Ajax nog moet spreken van onderschatting of dat het gewoon structureel in de organisatie op het veld niet goed staat. Elke club creeert vooralsnog meerdere grote kansen tegen dit Ajax. Waarom zou NEC daar een uitzondering op zijn? Ook staan die over het algemeen verdedigend wel redelijk en zijn ze lastig te kloppen. Echter voorin scoren ze niet bijzonder veel, waardoor ze vooral gelijk spelen. Een 1-1 zou ik niet vreemd van op kijken.
Ik had het duel in de rust afgezet, toen leek niks daarop te wijzen, sterker nog: 0-3 bij rust was niet onlogisch geweest...Jep, dat was wel vrij duidelijk.
Feyenoord, AZ en PSV zijn ook niet in vorm...Januari gaat zoals verwacht een rampmaand worden voor Ajax, maar Schreuder zal wel gewoon mogen blijven zitten. Top 3 halen wordt echt een helse opgave voor dit Ajax.
Die mochten nog tegen een degradatiekandidaat.De hele top-4 wint niet, dat is wel heel bijzonder. Twente kampioen?
Als die volgende week ook een resultaat bij Ajax halen kan je die gewoon mee gaan nemen ja lijkt me. Denk wel dat AZ en Twente uiteindelijk tekort gaan komen.De hele top-4 wint niet, dat is wel heel bijzonder. Twente kampioen?
Klopt, maar dat maakt Ajax niet minder slecht. Plus die ploegen hebben geen Schreuder.Feyenoord, AZ en PSV zijn ook niet in vorm...
Jep. Alhoewel Sparta dit seizoen lastig te kloppen is...Al met al doen wij van de top-4 eigenlijk nog de beste zaak, als je de tegenstanders ziet. Utrecht uit is, in elk geval op papier, toch de lastigste.