Speelronde 15

Batigoal

Well-known member
Hopelijk ziet Schreuder nu ook dat hij Conceicao voorlopig gewoon erin moet laten staan en er geen dure nieuwe rechtsbuiten bij hoeft te komen.
 

Eef de Kip

Well-known member
1e helft vond ik nog wel aardig maar in de rust hebben ze denk ik afgesproken dat het te goed ging dus dan maar weer lekker gaan prutsen in de 2 helft.
 

Pascallovic

Well-known member
Vraag mij wel af wat die conditietrainer bij Ajax doet, spelers lijken conditioneel gewoon vrij snel op al het hele seizoen. Vandaar die zwakke 2e helften telkens.
 

Batigoal

Well-known member
Januari gaat zoals verwacht een rampmaand worden voor Ajax, maar Schreuder zal wel gewoon mogen blijven zitten. Top 3 halen wordt echt een helse opgave voor dit Ajax.
 

JMD

Well-known member
Ik weet niet of je bij Ajax nog moet spreken van onderschatting of dat het gewoon structureel in de organisatie op het veld niet goed staat. Elke club creeert vooralsnog meerdere grote kansen tegen dit Ajax. Waarom zou NEC daar een uitzondering op zijn? Ook staan die over het algemeen verdedigend wel redelijk en zijn ze lastig te kloppen. Echter voorin scoren ze niet bijzonder veel, waardoor ze vooral gelijk spelen. Een 1-1 zou ik niet vreemd van op kijken.
In de 1e helft leek je ongelijk te krijgen, maar na afloop heb je toch gelijk gekregen...
 

JMD

Well-known member
De hele top-4 wint niet, dat is wel heel bijzonder. Twente kampioen?
Als die volgende week ook een resultaat bij Ajax halen kan je die gewoon mee gaan nemen ja lijkt me. Denk wel dat AZ en Twente uiteindelijk tekort gaan komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al met al doen wij van de top-4 eigenlijk nog de beste zaak, als je de tegenstanders ziet. Utrecht uit is, in elk geval op papier, toch de lastigste.
 

JMD

Well-known member
Al met al doen wij van de top-4 eigenlijk nog de beste zaak, als je de tegenstanders ziet. Utrecht uit is, in elk geval op papier, toch de lastigste.
Jep. Alhoewel Sparta dit seizoen lastig te kloppen is...
 
Bovenaan