Speelronde 15

fortuna1987

Well-known member
We blijven gewoon een van de degradatiekandidaten, zeker als we blijven vasthouden aan Yilmaz in de basis. Achterin stond het eerder redelijk, vandaag ook bagger en zo wint Go Ahead gewoon simpel en verdiend. Hoop voor Kuipers dat zijn blessure meevalt, maar dat zag er niet goed uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De VAR gunde PSV een topclubpenalty, maar de scheidsrechter wil er terecht niet in mee. Paar minuten nog in Eindhoven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En afgelopen. Beide titelkandidaten die vandaag in actie kwamen winnen niet. Morgen is het aan Feyenoord en Ajax.
 

Pascallovic

Well-known member
In het geval van Ajax ben ik benieuwd wat voor elftal ze morgen op de been kunnen brengen. Berghuis en Taylor zouden niet kunnen starten ivm ziekte. Achterin is de spoeling dun en voorin blijf je met de discussie Brobbey/Kudus zitten. Hopelijk dat ze een beetje controle en stabiliteit hebben dat het geen open huis wordt, maar in de oefenwedstrijden heb ik daar nog geen stijgende lijn in gezien.
 

Pascallovic

Well-known member
Omdat ze het niet gaan volhouden. Zijn nog niet eens halfweg
Uiteindelijk gaat er maar eentje het volhouden, dus dan sou er maar 1 titelkandidaat zijn. Natuurlijk staan ze er nog vooral bij door het gekloot van de topclubs. Ook vandaag lopen ze geen averij op t.o.v. PSV.
 

Reinoud

Well-known member
Uiteindelijk gaat er maar eentje het volhouden, dus dan sou er maar 1 titelkandidaat zijn. Natuurlijk staan ze er nog vooral bij door het gekloot van de topclubs. Ook vandaag lopen ze geen averij op t.o.v. PSV.
Eens. Maar ik verwacht dat ze een stuk eerder gaan afhaken dan de traditionele top drie en op aardige achterstand eindigen.

Met de redenatie ze nog dichtbij staan beginnen we elke competentie met 18 titelkandidaten
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. Maar ik verwacht dat ze een stuk eerder gaan afhaken dan de traditionele top drie en op aardige achterstand eindigen.

Met de redenatie ze nog dichtbij staan beginnen we elke competentie met 18 titelkandidaten

Op zich eens. Maar AZ heeft net als FC Twente op papier wel een elftal waarmee ze in potentie een hoop wedstrijden kunnen winnen. In een gek jaar kan zo’n club dan kampioen worden, maar dan heb je die twee bij elkaar maken minder dan 10% kans.
 

stc

Well-known member
Het was aan PSV zijde helaas janken met de pet op. Het elftal lijkt, ook zonder Gakpo, als los zand aan het elkaar te hangen. Mag ook aangerekend worden aan de trainer.

Koppel Guti / Sangare moet altijd spelen, al speelt Sangare altijd als een Clown. Wissel Max vs Van Ginkel begreep ik totaal niet, maar ik ben geen trainer van deze groep.

Gezien het spel van vandaag gaat PSV nog een moeilijk tweede gedeelte van de competitie tegemoet.
 

Batigoal

Well-known member
Zit er inderdaad dik in.
Aangezien het rumoer en de onzekerheid bij Ajax alleen maar groter is geworden zie ik ons in ieder geval niet zomaar even winnen. Net als de laatste wedstrijden voor de winter zal het weer verschrikkelijk moeilijk gaan en is puntverlies niet uitgesloten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aangezien het rumoer en de onzekerheid bij Ajax alleen maar groter is geworden zie ik ons in ieder geval niet zomaar even winnen. Net als de laatste wedstrijden voor de winter zal het weer verschrikkelijk moeilijk gaan en is puntverlies niet uitgesloten.

Even winnen zal het niet, maar uiteindelijk is iedere positie voor eredivisie begrippen uitstekend bezet. Alleen rechtsbuiten is behelpen, maar daar zou je Berghius kunnen opstellen. Maar goed, ik zou er uiteraard niet meer zitten als dit voor Ajax een totale rampmaand zou worden en Feyenoord verrassend er zonder kleerscheuren vanaf zou komen.
 
Bovenaan