Speelronde 15

Speelronde 15

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Dat vooral... Met het veld is natuurlijk niks mis, dak is al dagen dicht. Maar dit had je eerder vandaag al moeten beslissen, want nu zijn alle supporters al onderweg.

Met het veld is voldoende mis, maar dat heeft niks met de sneeuw te maken;)

Ben zelf wel op tijd gelukkig.

De Groene Scout

Well-known member
Ben je uren aan het vegen, uitstellen en twijfelen moet je het alsnog afgelasten.
KNVB-gestuntel; bij code oranje gewoon overal een streep door.
Onverantwoord voor met name de fans.

gevegt

Well-known member
Als het veld bespeelbaar is moet de wedstrijd gewoon doorgaan. Met of zonder supporters.

JMD

Well-known member
Als het veld bespeelbaar is moet de wedstrijd gewoon doorgaan. Met of zonder supporters.

Vraag me af of PSV er al is. Mag toch hopen dat die gisteravond (gezien de verwachte slechte weersomstandigheden) een hotel in de buurt van Amsterdam hebben genomen. De hele A2 staat zo ongeveer vast.

leo1949

Well-known member
Vroeger gingen we gewoon voetballen, alleen als de sneeuw bevroren was werd het afgelast wat een mietjes tegenwoordig.

JMD

Well-known member
Ik zie twee spelers in een sprintduel waarbij er een probeert de bal af te schermen en gelijk valt bij contact.

Gewoon geen contact maken dus. Die Roda-speler geeft de Groningenspeler gelegenheid te gaan liggen. Dan laat je hem maar lekker lopen, wordt het in het ergste geval 2-2 maar speel je wel 11 tegen 11 verder.

gevegt

Well-known member
Vraag me af of PSV er al is. Mag toch hopen dat die gisteravond (gezien de verwachte slechte weersomstandigheden) een hotel in de buurt van Amsterdam hebben genomen. De hele A2 staat zo ongeveer vast.

Als ze te laat zijn mag wat mij betreft de wedstrijd schriftelijk worden afgedaan met een 3-0.

Jamel

Administrator
Forumleiding
De spelersbus van PSV rijdt anderhalf uur voor de wedstrijd nog ruim voor Schiphol, stapvoets uiteraard. Nog maar zeer de vraag of die wedstrijd op tijd gaat beginnen. Als het ?berhaupt al begint.

JMD

Well-known member
De spelersbus van PSV rijdt anderhalf uur voor de wedstrijd nog ruim voor Schiphol, stapvoets uiteraard. Nog maar zeer de vraag of die wedstrijd op tijd gaat beginnen. Als het ?berhaupt al begint.

Waarom rijdt PSV in hemelsnaam via die weg?? Dat is echt flink om... Toch een hotel genomen?

Bovenaan