Speelronde 15

Speelronde 15

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat alles gewoon door moet gaan. 1 vlok sneeuw en veel mensen beginnen weer te klagen.
Jij vindt het normaal dat halverwege een helft het spel minimaal 10 minuten moet worden stilgelegd omdat het veld sneeuwvrij gemaakt moet worden met sneeuwschuivers?

stc

Well-known member
Jij vindt het normaal dat halverwege een helft het spel minimaal 10 minuten moet worden stilgelegd omdat het veld sneeuwvrij gemaakt moet worden met sneeuwschuivers?

Dat zeg ik niet. Ze hadden het weerbericht kunnen afwachten en aan de hand daarvan de wedstrijd kunnen uitstellen. Wat er nu ook gebeurt bij Sparta.

JMD

Well-known member
De supporters van Vitesse hebben hun 'eigen' bus moeten duwen... :) Wat een dag.

Ook Utrecht - Feyenoord (even) uitgesteld.

JMD

Well-known member
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, F. de Jong, W?ber; Van de Beek, Ziyech, Sch?ne; Neres, Dolberg, Kluivert

stc

Well-known member
Met deze opstelling gaat Ajax PSV natuurlijk van de mat spelen en een grote uitslag neerzetten.

Pascallovic

Well-known member
Want? Geen 3-4-3 toch?

Utrecht - Feyenoord start om 15.15

Zelfde spelers als tegen Twente en 2e helft tegen Roda JC. Ik tel maar 3 verdedigers en van de middenvelders staan er ook 0 die de boel achterin kunnen versterken, omdat hun kwaliteit daar gewoon niet ligt.

De Wolf

Well-known member
Dat vooral... Met het veld is natuurlijk niks mis, dak is al dagen dicht. Maar dit had je eerder vandaag al moeten beslissen, want nu zijn alle supporters al onderweg.

Code oranje wordt natuurlijk niet voor de lol uitgegeven.

Bovenaan