Speelronde 15

Speelronde 15


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Stop nou eens met iets hypocriet te noemen wanneer je het gewoon niet met elkaar eens bent. Dit is niet tegen Ajax. Maar tegen lulletje Veltman. Schone, Klaassen, De Jong... allemaal prachtspelers waar ik respect voor heb.

En net zomin als dat ik Toivonen in de vergelijking mocht gooien, moet ook jij uitkijken door Der Grosse Markus - internationaal topspeler - in 1 adem te noemen met jouw geliefde Joel. Total different league.

Ik weet zeker dat Jamel het wat dat betreft met me eens is. :)

Absoluut! Mark van Bommel was tenminste functioneel eng. Heerlijk om in je ploeg te hebben, vreselijk om tegen te spelen. Maar bovenal nooit verzaken en vaak beslissend.
 

Abubakari

Well-known member
Leuk dat je het vraagt. Laat ik daar kort op antwoorden.

Ik vind 't een lul bij wie de bloedtoevoer naar z'n hoofd lijkt te worden afgeklemd door z'n onbegrijpelijke aanvoerdersband om z'n arm.

Het is een gluiperdje. Zo'n Schone kwam er af en toe ook fors in. Maar dat had nog wat mannelijks. En met voetbal te maken. Net zoals Guardado vorig jaar tegen jullie. Of Klaassen vorig seizoen. Net zoals zo'n tackle van Hendrix. Da's hard soms, maar niet geniepig. Kan ik allemaal prima hebben.

Maar die Veltman, met z'n stiekeme handjes, z'n verborgen duwtjes, z'n wapperende armpjes, z'n gezuig en z'n kaarten-aannaaien-bij-de-scheids praatjes... is gewoon een wijf dat niet kan voetballen.

Met als triest dieptepunt de high five met Blom toen hij werd gewisseld. Vergeleken met Veltman is Toivonen met terugwerkende kracht nog een sympathieke kerel. Ik kan er niet bij dat er in jullie opleiding niet een betere speler voor die positie zou rondlopen.

Verschrikkelijk.

Hij verdedigde zondag niet alleen goed, hij analyseerde nog voordat vakx reageerde diens reactie al, knap hoor.

Veltman frustreert PSV: 'Snel op hun teentjes getrapt'

In plaats van dat gehuil over een verdediger die zijn tegenstander uitschakelt (en daarbij is in een topper toch alles geoorloofd, howel ik er bij blijf dat Veltman het niet bont heeft gemaakt, was ook niet nodig tegen dat tandeloze PSV of tegen Lozano die bibberde, van de kou of van Veltman, dat laten we dan maar in het midden) kun je je beter druk maken om het werkelijk ongelooflijk zwakke PSV in de Arena, want ik heb de indruk dat je inmiddels meer over Veltman gepost hebt dan over die zwakke prestatie van PSV.
 

Batigoal

Well-known member
Absoluut! Mark van Bommel was tenminste functioneel eng. Heerlijk om in je ploeg te hebben, vreselijk om tegen te spelen. Maar bovenal nooit verzaken en vaak beslissend.

Lol, Veltman haalde de zogenoemd beste speler van de Eredivisie compleet uit de wedstrijd. Hoe is dat niet functioneel? :cab:
 

Forza AZ

Well-known member
Nieuwe data voor afgelaste wedstrijden:

dinsdag 16 januari
2000 Sparta-Vitesse
woensdag 24 januari
2000 Utrecht-Feyenoord
 

vakx2.0

Banned
Lol, Veltman haalde de zogenoemd beste speler van de Eredivisie compleet uit de wedstrijd. Hoe is dat niet functioneel? :cab:

Over functioneel gesproken: Veltman zal nooit - zoals Van Bommel wel - kunnen zeggen dat hij 3x in 1 wedstrijd in de ArenA heeft gescoord. Hoe vaak hij er ook spelen zal.
 

zwammy

Well-known member
Kent inderdaad beter zeggen dat Veltman geen CL wint of bij Barca of Bayern onder contract komt te staan. Dat is wat duidelijker als 3x scoren
 

SanMark.

Well-known member
Kent inderdaad beter zeggen dat Veltman geen CL wint of bij Barca of Bayern onder contract komt te staan. Dat is wat duidelijker als 3x scoren

Ach Veltman staat dichter op van Bommel dan wij op Veltman.

Zullen we het forum maar opdoeken ?
 
Bovenaan