Speelronde 15

Speelronde 15


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Voor zover een gebrek aan zelfvertrouwen bestaat moet dat zijn veroorzaakt door Cocu met de aangepaste opstelling. Maasveld en Pascallovic hebben helemaal gelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Niet bepaald de sterkste wedstrijd van Cocu. Je zag na de 2-0 even dat het bij Ajax achterin weer totale chaos was zodra PSV een beetje druk vooruit zette.

Ik vind Lozano trouwens wel een toffe speler, maar hij liet zich wel erg eenvoudig door Veltman uit de wedstrijd halen. Daar zal hij aan moeten werken, want in Spanje of Engeland kom je dat wekelijks tegen.
 

vakx2.0

Banned
Hij liet zich inderdaad te eenvoudig uit de wedstrijden halen. Fout van Lozano. Maar het blijft anderzijds zwak dat Blom die gluiperige Veltman geen strobreed in de weg legde om de Mexicaan met armen, handen en zelfs ellebogen z'n verstorende werk te laten doen. Onbestraft. Het is ook niet de eerste keer dat hij er mee wegkomt. Gelukkig voegt hij opbouwend niets toe, dus laat 'm maar lekker staan. Misschien dat de scheidsrechter van dienst 'm er tegen AZ wat minder genadig van af laat komen.

Tijdens het wekelijkse belrondje op maandagochtend hoorde de aanklager betaald voetbal dat vierde man Jochem Kamphuis het duel tussen Veltman en Lozano had gezien. Overigens is het zeer de vraag of Veltman wel had moeten brommen als scheidsrechter Kevin Blom en zijn team niets hadden geconstateerd. Voor een dergelijk vergrijp zou geel kunnen volstaan.
 

JMD

Well-known member
Keizer heeft Cocu gewoon tactisch afgetroefd. Bij beide clubs is de defensie de zwakste schakel. Het zou dus logisch zijn om deze linie het minst te belasten. Keizer heeft dat begrepen, Cocu legt met het opstellen van nog een prutser in de vorm van Luckassen nog eens extra de nadruk op zijn verdediging. Daar zou ik als speler ook geen vertrouwen van krijgen. Dat gebrek aan zelfvertrouwen bij de spelers is dus door Cocu zelf gecre?erd.

Jep.

En ik vrees dat hij door die nederlaag van zondag komende woensdag ook weer dat extra slot gebruikt ('want ze hebben geen vertrouwen'), waardoor we het ook in Grunn moeilijk gaan krijgen. We zijn al weken zwaar uit vorm, de pot bij Vitesse (eind oktober) was de laatste goede.
 

Abubakari

Well-known member
Hij liet zich inderdaad te eenvoudig uit de wedstrijden halen. Fout van Lozano. Maar het blijft anderzijds zwak dat Blom die gluiperige Veltman geen strobreed in de weg legde om de Mexicaan met armen, handen en zelfs ellebogen z'n verstorende werk te laten doen. Onbestraft. Het is ook niet de eerste keer dat hij er mee wegkomt. Gelukkig voegt hij opbouwend niets toe, dus laat 'm maar lekker staan. Misschien dat de scheidsrechter van dienst 'm er tegen AZ wat minder genadig van af laat komen.

Je doet met dit soort posts de onderste helft van je avatar eer aan.:duim:

Prima wedstrijd van Veltman waarin hij niet over de schreef is gegaan, dus ik snap dat gezeur niet zo. Elke verdediger gebruikt zijn armen en handen en soms maakt ie zich eens breed en krijgt een aanvaller een hand of iets dergelijks tegen zijn gezicht, niets nieuws onder de zon.Maar bij vakx moet iedereen Lozano en PSV met fluwelen handschoentjes aanpakken of zo?
 

vakx2.0

Banned
Maar bij vakx moet iedereen Lozano en PSV met fluwelen handschoentjes aanpakken of zo?


Nee hoor. Zo'n Schone kwam er af en toe ook fors in. Maar dat had nog wat mannelijks. En met voetbal te maken. Net zoals Guardado vorig jaar tegen jullie. Of Klaassen vorig seizoen. Net zoals zo'n tackle van Hendrix. Da's hard soms, maar niet geniepig. Kan ik allemaal prima hebben.

Maar die Veltman, met z'n stiekeme handjes, z'n verborgen duwtjes, z'n wapperende armpjes, z'n gezuig en z'n kaarten-aannaaien-bij-de-scheids praatjes... is gewoon een wijf dat niet kan voetballen.

Met als triest dieptepunt de high five met Blom toen hij werd gewisseld. Vergeleken met Veltman is Toivonen met terugwerkende kracht nog een sympathieke kerel. Ik kan er niet bij dat er in jullie opleiding niet een betere speler voor die positie zou rondlopen.

Verschrikkelijk.
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Vakx, wat vind jij eigenlijk van Joel Veltman?

Leuk dat je het vraagt. Laat ik daar kort op antwoorden.

Ik vind 't een lul bij wie de bloedtoevoer naar z'n hoofd lijkt te worden afgeklemd door z'n onbegrijpelijke aanvoerdersband om z'n arm.

Het is een gluiperdje. Zo'n Schone kwam er af en toe ook fors in. Maar dat had nog wat mannelijks. En met voetbal te maken. Net zoals Guardado vorig jaar tegen jullie. Of Klaassen vorig seizoen. Net zoals zo'n tackle van Hendrix. Da's hard soms, maar niet geniepig. Kan ik allemaal prima hebben.

Maar die Veltman, met z'n stiekeme handjes, z'n verborgen duwtjes, z'n wapperende armpjes, z'n gezuig en z'n kaarten-aannaaien-bij-de-scheids praatjes... is gewoon een wijf dat niet kan voetballen.

Met als triest dieptepunt de high five met Blom toen hij werd gewisseld. Vergeleken met Veltman is Toivonen met terugwerkende kracht nog een sympathieke kerel. Ik kan er niet bij dat er in jullie opleiding niet een betere speler voor die positie zou rondlopen.

Verschrikkelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Veltman is gewoon een hele matige speler, die tot overmaat van ramp, als aanvoerder, het voortouw moet nemen bij een topclub. Dan krijg je dat belachelijke overcompenseren wat hij doet, om zogenaamd een signaal af te geven. Het is niet alleen lachwekkend, het is ook nog eens vrij simpel om hem desondanks keer op keer voetballend te kijk te zetten. Tegenvallertje dat Lozano dat niet gelukt is.

Toivonen, daarentegen, was voor Eredivisie maatstaven een topspeler, maar kon het maar niet laten om elke wedstrijd weer gruwelijk irritant en vies te zijn. Had hij helemaal niet nodig.

Kortom, Veltman is een sukkeltje en Toivonen een ongelooflijke kwal.
 

Pascallovic

Well-known member
Veltman is voor de Eredivisie gewoon prima om neer te zetten. Wel is hij ontzettend dom en ontstaat er kortsluiting in zijn bovenkamer, waardoor er rare fratsen komen. Hebben we zondag gezien, maar ook bijvoorbeeld vorig seizoen thuis tegen Sparta met doen alsof je een bal gaat uitspelen voor een blessure om het vervolgens niet te doen. Dat soort fratsen maakt hem echter geen hele matige speler voor Eredivisie begrippen want veel betere rechtsbacks lopen er nu ook weer niet rond. Dat zegt ook weer iets over de Eredivisie natuurlijk.
 

ElSimao

Active member
Nee, dat was ie niet. Maar ik vond het wel een mooie manier om z'n breinloze gedrag te 'verklaren'.

Jouw club verliest met 3-0 maar de aandacht gaat met name uit naar de valse rechtsback van Ajax en de scheidsrechter die hem niet aangepakt heeft.

Je blijft toch een beetje een Calimero die daarnaast niet vies is van hypocrisie; veel dingen die Veltman doet vond je bij der Markus schitterend.
 

vakx2.0

Banned
Jouw club verliest met 3-0 maar de aandacht gaat met name uit naar de valse rechtsback van Ajax en de scheidsrechter die hem niet aangepakt heeft.

Je blijft toch een beetje een Calimero die daarnaast niet vies is van hypocrisie; veel dingen die Veltman doet vond je bij der Markus schitterend.

Stop nou eens met iets hypocriet te noemen wanneer je het gewoon niet met elkaar eens bent. Dit is niet tegen Ajax. Maar tegen lulletje Veltman. Schone, Klaassen, De Jong... allemaal prachtspelers waar ik respect voor heb. Maar Joel "HighFive Blom!" Veltman is een engerd.

En net zomin als dat ik Toivonen in de vergelijking mocht gooien, moet ook jij uitkijken door Der Grosse Markus - internationaal topspeler - in 1 adem te noemen met jouw geliefde Joel. Total different league.

Ik weet zeker dat Jamel het wat dat betreft met me eens is. :)
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja en hoe Guardado z'n tegenstander vorig jaar uit de wedstrijd schopte was mannelijk en hoort bij het voetbal.
 
Bovenaan