Speelronde 15

Speelronde 15

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Gewoon geen contact maken dus. Die Roda-speler geeft de Groningenspeler gelegenheid te gaan liggen. Dan laat je hem maar lekker lopen, wordt het in het ergste geval 2-2 maar speel je wel 11 tegen 11 verder.

Inderdaad ?gaat liggen?. Niet vanwege een overtreding maar vanwege contact.

Dat contact is er de hele wedstrijd op tientallen plaatsen op het veld, dan is het niet eens een overtreding. Nu gaat er iemand liggen en noem je het plots een terechte strafschop.

JMD

Well-known member
Deze 11 moeten het gaan doen voor PSV: Zoet; Arias, Isimat, Schwaab, Brenet; Van Ginkel, Luckassen, Hendrix; Pereiro, Locadia, Lozano
Luckassen zal dus bij Ajax balbezit terug gaan plooien naar de verdediging.
Ben benieuwd.

Toon Gerbrands staat nog vast en hij geeft aan dat de PSV-supporters het waarschijnlijk ook niet gaan redden. Jammer, uitvak was uitverkocht. Is wel vaker gebeurd de laatste jaren bij dit duel dat PSV- of Ajaxsupporters de ArenA of het Philips Stadion niet halen wegens vervoersproblemen.

JMD

Well-known member
Inderdaad ‘gaat liggen’. Niet vanwege een overtreding maar vanwege contact.

Dat contact is er de hele wedstrijd op tientallen plaatsen op het veld, dan is het niet eens een overtreding. Nu gaat er iemand liggen en noem je het plots een terechte strafschop.

Als je contact maakt loop je risico. Gewoon niet doen dus. Domme actie van die Roda-speler.

Overigens zou ik vooral boos worden op die Engels, 30 seconden ervoor moet hij die bal afleggen en is het 3-1 en duel gespeeld.

Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Deze 11 moeten het gaan doen voor PSV: Zoet; Arias, Isimat, Schwaab, Brenet; Van Ginkel, Luckassen, Hendrix; Pereiro, Locadia, Lozano
Luckassen zal dus bij Ajax balbezit terug gaan plooien naar de verdediging.
Ben benieuwd.

Toon Gerbrands staat nog vast en hij geeft aan dat de PSV-supporters het waarschijnlijk ook niet gaan redden. Jammer, uitvak was uitverkocht. Is wel vaker gebeurd de laatste jaren bij dit duel dat PSV- of Ajaxsupporters de ArenA of het Philips Stadion niet halen wegens vervoersproblemen.

Ik heb in Eindhoven vaak genoeg meegemaakt dat de wedstrijd even werd uitgesteld omdat de uit-supporters er nog niet waren.

Laat ze dat hier ook eens doen. Wel zo netjes. Het is al van de gekke dat je met code oranje het halve land moet doorreizen, dus een beetje clementie lijkt me redelijk.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb in Eindhoven vaak genoeg meegemaakt dat de wedstrijd even werd uitgesteld omdat de uit-supporters er nog niet waren.

Laat ze dat hier ook eens doen. Wel zo netjes. Het is al van de gekke dat je met code oranje het halve land moet doorreizen, dus een beetje clementie lijkt me redelijk.

Je hebt je zin; aftrap een kwartier uitgesteld.

JMD

Well-known member

Je gebeden worden verhoord. Uitgesteld tot 17.00.
Vraag me af of dat ene kwartier wat uit gaat maken voor de supporters. Zal misschien eerder zijn omdat PSV zo verlaat was.
Denk als je wilt wachten op de (Ajax/PSV)-supporters dat je tot 19.00 moet wachten...

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 15

Pussies, gewoon op tijd vertrekken.

With my iPhone 6 on the couch with a beer in my hand using TapaTalk.

vakx2.0

Banned
Mwah, zo lang zal het nou ook wel weer niet duren.

Netjes dit. Omgekeerd heb ik het al vaak genoeg meegemaakt met Feyenoorders en Ajacieden die te laat waren. Kwestie van sportiviteit.

JMD

Well-known member
Mwah, zo lang zal het nou ook wel weer niet duren.

Netjes dit. Omgekeerd heb ik het al vaak genoeg meegemaakt. Kwestie van sportiviteit.

Dit heeft niks met Ajax (of PSV) te maken. Dat beslist de KNVB/scheidsrechter.
Er zijn nog steeds PSV-bussen die niet voorbij Utrecht zijn. Die gaan 17.00 ook niet redden.

vakx2.0

Banned
Dit heeft niks met Ajax (of PSV) te maken. Dat beslist de KNVB/scheidsrechter.
Er zijn nog steeds PSV-bussen die niet voorbij Utrecht zijn. Die gaan 17.00 ook niet redden.

Half uurtje... meteen doorlopen. Missen ze hooguit de eerste twee doelpunten van Lozano in het eerste kwartier. ;-)

Jamel

Administrator
Forumleiding
O, die eikel die nog nooit een prestatie-to-speak-of heeft geleverd? En nu stoer doet op Twitter... hahaha. Loser.

Dit soort dingen zegt Ronald ook altijd als iemand een mening geeft die in Ronald zijn ogen niets gepresteerd heeft. Dan vraag ik me af, m'n beste vakx, wat heb jij dan in je leven gepresteerd wat maakt dat jij w?l ongeremd je mening mag spuwen op het wereldwijde web?

vakx2.0

Banned
Dit soort dingen zegt Ronald ook altijd als iemand een mening geeft die in Ronald zijn ogen niets gepresteerd heeft. Dan vraag ik me af, m'n beste vakx, wat heb jij dan in je leven gepresteerd wat maakt dat jij w?l ongeremd je mening mag spuwen op het wereldwijde web?

Waar precies zeg ik, mijn waarde Jamel, dat hij NIET z'n mening mag spuwen?
Dat mag hij van mij best. Net zoals ik dat mag. En jij.

Ik vind 'm alleen een droplul. En omgekeerd zal (en mag!) hij dat ook van mij vinden.

Kortom, what's your point????

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar zeg ik, mijn waarde Jamel, dat hij NIET z'n mening mag spuwen?
Dat mag hij van mij best. Net zoals ik dat mag. En jij.

Ik vind 'm alleen een droplul. En omgekeerd zal (en mag!) hij dat ook van mij vinden.

Kortom, what's your point????

Ik vind het een beargumentatie van lik m'n vestje om iemand met een mening af te doen als eikel, loser en droplul, omdat hij in jouw ogen niets gepresteerd heeft. Je had het ook af kunnen doen met 'ik ben het niet met John van Lottum eens'.

JMD

Well-known member
Wa's jouw onderbuikgevoel over deze wedstrijd, JMD?

Dat uitgerekend jij naar mijn onderbuikgevoel vraagt... :p

Ik vrees dat het een saai duel gaat worden. Ajax wil niet in de val van PSV (counters) gaan lopen, en PSV vindt het met die 10 punten voor wel best. Zeker omdat Ajax en AZ volgende week ook tegen elkaar spelen.

vakx2.0

Banned
Ik vind het een beargumentatie van lik m'n vestje om iemand met een mening af te doen als eikel, loser en droplul, omdat hij in jouw ogen niets gepresteerd heeft. Je had het ook af kunnen doen met 'ik ben het niet met John van Lottum eens'.

Vertel dat ook maar eens aan jezelf en je mede-moderators die me voor heel wat naardere dingen dan 'droplul' hebben uitgemaakt, voordat je mij de maat denkt te moeten nemen. Wat een hypocrisie, Jamel.

JMD

Well-known member

En verder: de man heeft top 100 gestaan in tennisland, dan heb je toch echt wel iets gepresteerd lijkt me. Had ook ongelooflijk veel pech met blessures (o.a. een keer op het centrecourt van Wimbledon (met 1-0 voor in sets tegen Kuerten) door zijn rug gegaan)

Bovenaan